PARTNERZY PORTALU

Property Forum Wrocław

Wrocław  •  22 listopada 2016

Prelegenci



B

  • Marta Badura

    Marta Badura

    Konsultant ds. Badań i Rozwoju Przestrzeni Pracy, Grupa Nowy Styl
    Marta Badura

    Psycholog, jako trener i konsultant zajmuje się kompleksowym wsparciem rozwoju organizacji. W ramach swoich działań zawodowych prowadzi szkolenia i warsztaty a także projektuje i wdraża zmiany w organizacjach (diagnoza i zmiana kultury organizacyjnej, modele kompetencyjne, diagnoza potencjału przy pomocy sesji AC/DC).

    W Dziale Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy Grupy Nowy Styl wspiera ludzi i firmy w przeprowadzaniu zmian w przestrzeni biurowej i reorganizacji stylu pracy. Certyfikowany moderator sesji Design Thinking z powodzeniem wykorzystuje techniki kreatywne do współtworzenia efektywnych rozwiązań.

  • Rafał Baranowski

    Rafał Baranowski

    Dyrektor Handlowy, SPIE Polska Sp. z o.o.
    Rafał Baranowski

    Rafał Baranowski jest związany z branżą nieruchomości od 11 lat. Stanowisko Dyrektora Handlowego w SPIe Polska objął na początku 2016 roku.  Na początku swojej kariery kierował regionalnym działem technicznym w jednej z największych agencji ochrony w kraju. W latach 2007-2009 odpowiadał za bezpieczeństwo w Banku Zachodnim WBK, a w 2010-2015 za utrzymanie techniczne oddziałów i jednostek centralnych banku.

    Jest absolwentem m.in. Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, Podyplomowych Studiów Prawa Gosp. i Handlowego oraz menedżerskich studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

  • Małgorzata Burzec-Lewandowska

    Małgorzata Burzec-Lewandowska

    redaktor naczelna, Propertydesign.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertynews.pl

C

  • Łukasz Czajkowski

    Łukasz Czajkowski

    Dyrektor Centrum Wspierania Biznesu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
    Łukasz Czajkowski
    Project Manager (PMP) o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w sektorze prywatnym oraz samorządowych i państwowych instytucjach rozwoju gospodarczego (WARR, ARP, ARAW). Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego i handlowego, zarządzania finansami oraz inwestycjami budowlanymi. Był członkiem zespołu tworzącego klaster przemysłowy LG w gminie Kobierzyce, wspierał procesy inwestycyjne międzynarodowych spółek takich jak: LG, Toshiba, UPM Raflatac, czy Linde Gas, a także prowadził projekty doradztwa strategicznego związane z wieloaspektowym audytem przedsiębiorstwa, restrukturyzacją oraz planowaniem i wdrażaniem globalnej strategii rozwoju. Obecnie Dyrektor Centrum Wspierania Biznesu w ARAW, gdzie kieruje pracami zespołu wspierającego polskich i zagranicznych przedsiębiorców, działających w obszarze aglomeracji wrocławskiej oraz koordynuje programy Creativro i Polski Czempion.
  • Jerzy Czajkowski

    Jerzy Czajkowski

    Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji, 7R Logistic SA

D

  • Elżbieta Dmowska-Mędrzycka

    Elżbieta Dmowska-Mędrzycka

    prezes zarządu, Mediadem Communication
    Elżbieta Dmowska-Mędrzycka

    Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, wieloletni redaktor naczelny prasy handlowej, absolwentka podyplomowych studiów menedżerskich na SGH i francuskiej HEC, wiceprezes Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych i jeden z założycieli tej organizacji, członek Komitetu Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

    Właścicielka agencji Mediadem Consulting, powstałej w 2000 roku i wyspecjalizowane na rynku nieruchomości komercyjnych, w tym centrów handlowych.

    Elżbieta pracuje lub pracowała przy ponad 40 projektach centrów handlowych w Polsce, takich, jak np.: Arkadia w Warszawie, Magnolia Park we Wrocławiu, Silesia City Center w Katowicach, Blue City w Warszawie, Millenium Hall w Rzeszowie, Wzorcownia we Włocławku, Galeria Warmińska w Olsztynie, Korczowa Dolina, Galeria Słoneczna w Radomiu, Ogrody w Elblągu czy Galeria Solna w Inowrocławiu.

    Jako ekspert w dziedzinie konsultingu i marketingu centrów handlowych wielokrotnie występowała w warsztatach i wydarzeniach organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych oraz podczas innych spotkań branżowych przygotowywanych przez wydawnictwa branżowe, zarówno jako moderator jak i panelista.

  • Rafał Dutkiewicz

    Rafał Dutkiewicz

    Prezydent Wrocławia

G


H

  • Tomasz Hanczarek

    Tomasz Hanczarek

    Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Work Service SA
    Tomasz Hanczarek
    Współzałożyciel, wieloletni członek Rady Nadzorczej, a w latach 2010-2015 roku Prezes Zarządu Work Service S.A. Jeden z kreatorów polskiego rynku pracy, twórca i osoba odpowiedzialna za rozwój specjalistycznej usługi określanej mianem outsourcingu funkcji personalnej. Od 2014 roku pełni również funkcję pełnomocnika Zarządu Krajowego Centrum Pracy. Obecnie piastuje także funkcje przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki Work Express oraz wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Finance Care, a także jest członkiem Rad Nadzorczych następujących spółek: KGHM Letia Park Technologiczny S.A.; Exact Systems, MediStaff, Work Service International. W latach 2004–2012 sprawował funkcję Prezesa Zarządu Work Service Outsourcing, a latach 2009-2011 był prezesem Zarządu spółki SellPro specjalizującej się w usługach merchandisingu. Zasiadał również w Radach Nadzorczych spółek Young Travel Sp. z o.o. oraz Virtual Cinema Sp. z o.o. Wrocławianin z pochodzenia i zamiłowania. Od wielu lat poza działalnością biznesową angażuje się w działalność społeczną na rzecz miasta Wrocław i okolic. Radny pięciu kolejnych kadencji Rady Miejskiej Wrocławia w latach 1998-2016. Obecnie pełni również funkcje przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, a także członka Komisji Rozwoju Przestrzennego i Architektury, Komisji Inicjatyw Gospodarczych, Praworządności i Bezpieczeństwa w mieście Wrocław. Absolwent wrocławskiej Akademii Ekonomicznej oraz IESE Business School w Barcelonie, gdzie ukończył program AMP (Advanced Management Program). Autor prac naukowych z zakresu makro i mikroekonomii. Wielokrotny laureat prestiżowych nagród za osiągnięcia w dziedzinie zarządzania.

J


K

  • Piotr Kalinowski

    Piotr Kalinowski

    Architect Design Manager, Branch Principal Wrocław, Tremend Sp. z o.o.
  • Ewa Kaucz

    Ewa Kaucz

    Wiceprezes Zarządu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
    Ewa Kaucz

    Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa, administracji, finansów i public relations. Ukończyła studia Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej oraz Akademię Liderów Kultury na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

    W Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej od 2007 r.  Od 2012 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju Biznesu.  W Spółce odpowiada za nadzorowanie pracy Centrum Wspierania Biznesu, Działu Rozwoju oraz Działu Projektów, a także strategię rozwoju biznesu, promocję gospodarczą aglomeracji wrocławskiej i pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

    Uczestniczyła w licznych projektach o zasięgu międzynarodowym, brała udział jako ekspertka w konferencjach ogólnopolskich i światowych, a także współorganizowała misje gospodarcze w Azji, USA, na Bliskich Wschodzie i Europie.

  • Agnieszka Kawęcka

    Agnieszka Kawęcka

    Head of Business Development, Reesco Sp. z o.o.
    Agnieszka Kawęcka

    Związana z rynkiem nieruchomości od ponad 5 lat, z których ostatnie półtora roku dedykowała poszerzaniu portfolio klientów w Reesco. Doświadczony negocjator, specjalista od budowania długofalowych relacji z Klientami i partnerami w ramach realizowanych projektów. Posiada dogłębną wiedzę na temat procesów rynku real estate. Kilkuletnie doświadczenie w planowaniu działań komunikacyjnych dla jednego z głównych podmiotów na polskim rynku medialnym, zaowocowało dla Agnieszki udziałem w realizacji kompleksowych projektów wspierających sprzedaż. 

  • Adam Konieczny

    Adam Konieczny

    Country Head Poland, MRICS Christie+Co
  • Damian Kowalczyk

    Damian Kowalczyk

    Senior ‎Development Manager, Panattoni Europe
  • Katarzyna Krokosińska

    Katarzyna Krokosińska

    Dyrektor Wrocławskiego Oddziału, JLL
  • Piotr Krupa

    Piotr Krupa

    Prezes Zarządu, Kruk SA
    Piotr Krupa

    Piotr Krupa jest współzałożycielem spółki, a od 2003 r. prezesem zarządu KRUK S.A. W 1996 r. ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. W latach 1997–2000 odbył aplikację sądową, a w latach 2000–2003 aplikację radcowską. Posiada też licencję detektywistyczną. Karierę zawodową zaczął w 1997 r. jako wspólnik w „Kuźnicki i Krupa” s.c. Rok potem z kolegą ze studiów założył wydawnictwo prawnicze KRUK. Wkrótce dostrzegł niszę rynkową, która stała się fundamentem jego późniejszych osiągnięć biznesowych. Zmienił profil spółki i skoncentrował się na zarządzaniu masowymi należnościami. W biznesie dla Piotra Krupy ważne są wartości opierające się na zasadzie szacunku do współpracowników, kontrahentów i konkurentów, a szczególnie do osób zadłużonych, które są najważniejszymi klientami Grupy KRUK. To niecodzienne podejście zaowocowało unikatową w tej branży strategią prougodową, która umożliwia spłatę długu w dogodny dla klienta sposób. Dziś jest prezesem i akcjonariuszem największej Grupy zarządzającej wierzytelnościami w Europie Centralnej, która prężnie rozwija się w Polsce, Rumunii, Czechach, Słowacji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.

  • Katarzyna Kubicka

    Katarzyna Kubicka

    Senior Leasing Manager, Echo Investment SA
    Katarzyna Kubicka
    Z Echo Investment związana od 2000 roku. Jako Senior Leasing Manager w Dziale Biur i Hoteli, zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych głównie na polskich rynkach regionalnych. Obecnie swoją aktywność koncentruje na rynku wrocławskim. W gronie klientów, z którymi współpracowała znajdują się m.in. Nokia, PwC, Enea, LuxMed, Medicover, Provident Polska, Ericpol, Bank New York Mellon, mBank, Deichmann.
  • Dariusz Kuś

    Dariusz Kuś

    Prezes Zarządu, Port Lotniczy Wrocław SA

L

  • Małgorzata Laskowska

    Małgorzata Laskowska

    Zastępca Dyrektora, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych, CBRE
    Małgorzata Laskowska

    Małgorzata Laskowska – Associate Director w dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w CBRE

    Małgorzata dołączyła do CBRE w 2013 roku. Wcześniej pracowała dla firm: London&Cambrigde Properties, Carpathian Asset Management, Heitman i Jones Lang LaSalle. Posiada 20 lat doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Małgorzata była zaangażowana w zarządzanie i rekomercjalizację wielu centrów handlowych zarówno w Polsce jaki i w Czechach i na Litwie. Zajmowała się również wynajmem parków handlowych i wolnostojących obiektów handlowych.

  • Wiesław Likus

    Wiesław Likus


M

  • Łukasz Maciejewski

    Łukasz Maciejewski

    Project Manager, Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA
    Łukasz Maciejewski

    Łukasz Maciejewski

    Firma: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.

    Stanowisko: Project Manager

    Z LSSE S.A. związany od 2004 roku. Jako Project Manager zajmuje się pozyskiwaniem nowych oraz kompleksową obsługa obecnych inwestorów LSSE

  • Cezary Madryas

    Cezary Madryas

    Rektor, Politechnika Wrocławska
    Cezary Madryas

    Prof. Cezary Madryas ukończył studia na Wydziale Budownictwa Lądowego Politechniki Wrocławskiej w 1976 r. Stopień doktora nauk technicznych uzyskał w 1982 r.,
    a doktora habilitowanego w 1993 r. Tytuł naukowy profesora nauk technicznych otrzymał
    w 2003 r., a w 2007 r. został zatrudniony na stanowisku profesora zwyczajnego.

    W trakcie dotychczasowej pracy na uczelni pełnił m.in. funkcję dyrektora Instytutu Inżynierii Lądowej (2002-2005), dziekana Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego (2005-2008), prorektora ds. rozwoju (od 2008 r.) i kierownika Katedry Mechaniki Budowli
    i Inżynierii Miejskiej na Wydziale Budownictwa Lądowego i Wodnego (od 2014 r.).

    Większość badań prowadzonych przez prof. Cezarego Madryasa związana jest
    z szeroko rozumianą rozbudową, modernizacją i odnową infrastruktury podziemnej na terenach zurbanizowanych. Badania związane z tym obszarem inżynierii prowadził
    i prowadzi w większości polskich miast m.in. w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu.

    Prof. Cezary Madryas jest autorem lub współautorem ośmiu dzieł zwartych, w tym czterech monografii i czterech akademickich wydawnictw książkowych, z których „Mikrotunelowanie”, „Konstrukcje przewodów kanalizacyjnych” czy „Tunele wieloprzewodowe” stały się podstawowymi podręcznikami dla studentów wydziałów budownictwa i ochrony środowiska na polskich uczelniach wyższych.

    Jest również autorem lub współautorem 480 prac udokumentowanych w systemie DONA, w tym ponad 170 naukowych prac opublikowanych (z czego 65 o zasięgu międzynarodowym) oraz 290 sprawozdań z badań wykonanych na rzecz gospodarki narodowej (raporty SPR).

  • Rafał Mazurczak

    Rafał Mazurczak

    Członek Zarządu, Echo Investment SA
  • Janusz Mitulski

    Janusz Mitulski

    Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, Sieć Marriott International
    Janusz Mitulski
  • Wojciech Mroczyński

    Wojciech Mroczyński

    Chief Strategy Officer, AmRest Holdings SE
    Wojciech Mroczyński

    Wojciech Mroczyński jest Członkiem Zarządu firmy AmRest, będącej jednym z największych niezależnych operatorów restauracyjnych prowadzącej znane na całym świecie marki (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King, La Tagliatella, Blue Frog). AmRest jest jedną z nielicznych polskich firm działających z sukcesem od lat w skali globalnej. Jako spółka publiczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie AmRest ma ponad PLN 4 mld obrotów prowadząc ok 1200 restauracji w 12 krajach w Europie oraz Chinach.

    Wojciech pełni funkcję Chief Strategy Officer, będąc odpowiedzialnym m.in. za fuzję i przejęcia, relacje inwestorskie, zakupy oraz planowanie strategiczne. Dołączył do firmy jako Chief Financial Officer krótko po debiucie giełdowym spółki w 2005, pełniąc następnie role Chief Operating Officer i Chief People Officer.

    Wojciech Mroczyński jest absolwentem wydziału Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, Central Connecticut State University oraz Harvard Business School w Bostonie, w USA.

    Jego życiową pasją jest stałe poszukiwanie lepszej wersji siebie i zarażanie tą pasją innych. W latach 2010/2011 wraz ze swoją żoną oraz dziećmi (8,10 lat) Wojciech podróżował przez 12 miesięcy z plecakami dookoła świata prowadząc popularnego bloga na www.naszsabbatical.com. Obok licznych pasji i zainteresowań Wojciech jest jednym z najlepszych triatlonistów-amatorów w Polsce. Wśród jego sukcesów jest zajęcie pierwszego miejsca w triatlonie olimpijskim (Chełmno 2010). Wojciech ukończył też wielokrotnie zawody Ironman pokonując dystans 3,9 km - pływanie, 180km – rower oraz 42,195 km z rekordem życiowym 9h:42m:14s.

    Jego motto życiowe to: „Bądź zmianą, którą chcesz widzieć w świecie”. 


N

  • Grzegorz Nowaczewski

    Grzegorz Nowaczewski

    prezes zarządu, Virtual Power Plant Sp. z o.o.

    Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing na Wydziale Inżynierii Produkcji. Współzałożyciel innowacyjnej spółki Virtual Power Plant (VPPlant), której celem jest uruchomienie wirtualnej elektrowni (VPP) na bazie zdolności do przesuwania chwilowego zużycia energii w nowoczesnych budynkach.

    Posiada 23-letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań teleinformatycznych. Wcześniej szef projektów technologicznych w polskich telewizjach oraz pionier zastosowań bezprzewodowego Internetu w dziedzinie zdalnego sterowania oraz bankowości.

    Platforma VPP umożliwia wymianę korzyści z tytułu bieżącego dopasowania konsumpcji energii przez aktywnych odbiorców energii w funkcji zdolności wytwórczych lub przesyłowych sieci energetycznej.  Usługi świadczone przez VPPlant są mierzone negawatami (energia - której zużycia świadomie zaniechano). W ramach projektu badawczo-rozwojowego, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w program BRIdge Alfa - spółka opracowała usługę Enabler DSR. Technologia dostosowuje zużycie energii elektrycznej i ciepła w budynkach do zmiennego obciążenia przy jednoczesnym zachowaniu odczuwalnego przez ludzi komfortu oraz przygotowuje technicznie budynek do zmian, które zajdą w najbliższej dekadzie w europejskiej energetyce.

    W lipcu 2016 VPPlant rozpoczęła projekt oBEMS w celu rozszerzenia Enabler DSR dla lepszej optymalizacji biurowców. Projekt jest współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.


O

  • Jarosław Okupski

    Jarosław Okupski

    Dyrektor ds. Rozwoju, Kindermagnet Polska Sp. z o.o.

P

  • Kamil Pakosz

    Kamil Pakosz

    Associate, Savills Sp. z o.o.
    Kamil Pakosz

    Associate oraz Business Development Manager w Savills. Odpowiedzialny za budowanie relacji z klientami, promocję Polski jako rynku docelowego dla BIZ oraz rozwój Savills w polskich miastach regionalnych. Poprzednio Menadżer Regionalny Colliers International oraz Kierownik Projektów Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. Zaangażowany w projekty inwestycyjne i transakcje biurowe m.in. Amazon, B/S/H, Opera Software, HCL, brightONE czy Ocado Technology.

  • Karol Patynowski

    Karol Patynowski

    Dyrektor ds. Rynków Regionalnych, JLL
  • Robert Posytek

    Robert Posytek

    redaktor naczelny, Propertynews.pl, zastępca redaktora naczelnego, Propertydesign.pl
  • Bartosz Poździk

    Bartosz Poździk

    Dyrektor Operacyjny, Credit Suisse Business Delivery Center (BDC) Wrocław
    Bartosz Poździk

    CHIEF OPERATING OFFICER – MEMBER OF THE BOARD CREDIT SUISSE POLAND

    Currently: operationally oversees Wroclaw Office of Credit Suisse with focus on the financial, risk and controlling aspects

    Bartosz Poździk is the Chief Opertaing Officer of Credit Suisse Office in Wrocław. He joined Credit Suisse in February 2015. In his role, he operationally oversees the Wroclaw BDC, including, financial, risk and controlling aspects. Additonally, he develops and supervises site operations and reporting, ensuring alignement to the strategic objectives, and compliance with local regulatory requirements. In recent months, Bartosz has been accounable for establihing  a new Credit Suisse office in Warsaw.

    Prior to joining Credit Suisse, Mr. Poździk spent over four years working for Atos IT Services where he was the Head of Cross Functional Services & IT Service Management, developing and running cross functional platforms employing over 450 staff in the following areas: business operations and architecture, project and program delivery, and IT process management. Prior to that, for over decade he held various senior leadership and business management positions in the Operations and Risk Division at Bank BPH GE Capital group. He has a solid track record in delivering international, high budgetary projects to external clients and driving profit and loss based business units strongly focused on continual improvement and efficeny management.

    Bartosz Poździk holds a Master of Law and Master of Administration degrees from University of Gdańsk.


S

  • Agnieszka Szczepaniak

    Agnieszka Szczepaniak

    Architekt, Dyrektor ds. Rozwoju i PR, AP Szczepaniak

    Architekt, dyrektor do spraw rozwoju i PR AP Szczepaniak. Wiceprzewodnicząca Konwentu Rady Społecznej Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, członek Dolnośląskiej Okręgowej Izby Architektów oraz Stowarzyszenia Architektów Polskich. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej ( kierunek architektura i urbanistyka), Akademii Ekonomicznej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja”. Współautorka projektów takich, jak: Nowa Papiernia, Dyrekcyjna 33, Wojdyła Business Park, Perydot, Aura, Skwer Orla i Powstańców Śląskich. Razem z zespołem AP Szczepaniak laureatka wielu branżowych nagród, m.in.: International Property Awards, Piękny Wrocław (m.in. za Arkady Wrocławskie) czy Najlepszy Projekt Mieszkaniowy 2012-2015.

  • Kamil Szymański

    Kamil Szymański

    Associate Director, Dział Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych, Savills Sp. z o.o.

W

  • Hubert Wojtera

    Hubert Wojtera

    Senior Konsultant, Axi Immo Group Sp. z o.o.
    Hubert Wojtera

    Hubert Wojtera, Senior Konsultant w dziale powierzchni magazynowych

    Hubert Wojtera w AXI IMMO odpowiedzialny jest za doradztwo w zakresie wynajmu powierzchni magazynowych i produkcyjnych w regionie Polski Centralnej i Wrocławia. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, karierę zaczynał w dziele gruntów, gdzie zajmował się zakupami i sprzedażą działek inwestycyjnych. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystą Asian Instytut of Management na Filipinach.  W AXI IMMO doradzał m.in. takim firmom, jak: Spedimex, Uni Truck, CokoWerk, Pyroll, Lightinthebox, Corning, Nowakowski Piekarnie, Delta City i wielu innym.

WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!