PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Property Forum Wrocław 2018

Wrocław  •  9 listopada 2018

Prelegenci

    B

  • Jacek Barski

    Jacek Barski

    dyrektor, Departament Architektury i Rozwoju, Urząd Miasta Wrocław
  • Andrzej Baworowski

    Andrzej Baworowski

    prezes zarządu, Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
  • Małgorzata Burzec-Lewandowska

    Małgorzata Burzec-Lewandowska

    zastępca redaktora naczelnego, Propertynews.pl, redaktor naczelna, Propertydesign.pl
  • D

  • Krzysztof Drynda

    Krzysztof Drynda

    wiceprezes zarządu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna INVEST-PARK Sp. z o.o.
    Aktualnie doradca Ministra Przedsiębiorczości i Technologii i wiceprezes Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej "Invest-Park". Jest absolwentem studiów MBA na Akademii WSB oraz Politechniki Wrocławskiej. Wcześniej prowadził własną działalność gospodarczą, pracował w sektorze finansowym. Jest wiceprezesem Collegium Nobilium Opoliense.
  • F

  • Mariusz Frąckiewicz

    Mariusz Frąckiewicz

    dyrektor krajowy w Polsce, Avestus Real Estate
  • G

  • Mariusz Gasek

    Mariusz Gasek

    prezes zarządu, Solid Solutions Sp. z o.o.
    Doświadczenie zbierane podczas 20 lat pracy związanej z branżą IT. Przez ten czas zajmował się zarządzaniem infrastrukturą informatyczną, następnie oprogramowaniem komputerowym. Obecnie pełni funkcję Prezesa w spółce Solid Solutions, jest udziałowcem spółek Supervia oraz Solvando. Jest także członkiem Rady Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Zakresem działalności spółek są dostawy i wdrożenia systemów ERP, produkcja oprogramowania na zamówienie (głównie dla sektora kolejowego) oraz wytwarzanie i wdrażanie oprogramowania z obszaru Smart City.
  • Paweł Grochowski

    Paweł Grochowski

    prezes zarządu, Grupa Arche
  • K

  • Aleksandra Kalina

    Aleksandra Kalina

    leasing negocjator, Skanska Property Poland
    Aleksandra Kalina pełni funkcję Leasing Negocjatoraw Skanska Property Poland.  Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalizacja: Inwestycje i Nieruchomości. W Skanska Property pracuje od 2013 roku początkowo wspierając komercjalizację budynku Dominikański, następnie samodzielnie komercjalizaując budynki Green2Day oraz Nowy Trag we Wrocławiu.  Współpracowała z takimi firmami jak:  Tieto Polska, KPMG, Ultimo, BGŻ BNP Parinas, AmRest, EPAM czy Fresenius Kabi. 
  • Maciej Kamiński

    Maciej Kamiński

    wiceprezes zarządu, BUMA Service Sp. z o.o.
  • Ewa Kaucz

    Ewa Kaucz

    prezes zarządu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
  • Krzysztof Kopyczyński

    Krzysztof Kopyczyński

    specjalista ds. kluczowych klientów, Finishparkiet Fabryka Parkietu
  • Damian Kowalczyk

    Damian Kowalczyk

    dyrektora ds. rozwoju w regionie wrocławskim, Panattoni Europe
    Damian Kowalczyk z firmą Panattoni Europe związany jest od 2010 roku, obecnie na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju w regionie wrocławskim. Ukończył prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Europa-Universität Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. W firmie Panattoni Europe odpowiedzialny jest za strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami na Dolnym Śląsku. Na przestrzeni 8 lat pod kierownictwem Damiana firma Panattoni Europe zbudowała w regionie wrocławskim 400 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej, a kolejne 100 tysięcy ma obecnie w budowie.
  • Karina Kreja

    Karina Kreja

    International Concept Manager, Kinnarps Polska
  • Katarzyna Kubicka

    Katarzyna Kubicka

    dyrektor regionalny, Echo Investment
    Dyrektor Regionalny ds. Najmu w Dziale Biur Echo Investment. Z Echo Investment związana jest od 2000 roku. Zajmuje się obsługą i koordynacją procesów najmu powierzchni dla klientów korporacyjnych na rynkach regionalnych. Odpowiada za projekty biurowe realizowane we Wrocławiu i w Łodzi. Ponadto koordynuje procesy najmu w ukończonych biurowcach Echo i sprzedanych do zewnętrznych inwestorów. Współpracowała z takimi markami jak: Nokia, Bank New York Mellon, PwC, EY, Enea, LuxMed, Medicover, Enel-Med, Onet, mBank, Deichmann, Smith & Nephew, PPG.  
  • Katarzyna Kubik-Korpik

    Katarzyna Kubik-Korpik

    Workplace Segment Junior Key Account, Tarkett Polska Sp. z o.o.
    Z wykształcenia socjolog. W branży budowlanej od 2011 roku. Od 2014 roku ściśle związana z tematyką wnętrz. Specjalizuje się w sprzedaży produktu inwestycyjnego do wnętrz komercyjnych.  
  • Jacek Kucharski

    Jacek Kucharski

    partner zarządzający, Fortem SA
    Odpowiada za całokształt procesów związanych z zakupem nieruchomości. Jego wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku, doskonale sprawdza się podczas negocjacji i przy zawieraniu umów. Nadzoruje również techniczne aspekty renowacji nieruchomości. Jego dotychczasowe doświadczenie zawodowe obejmuje blisko dziesięcioletnie zarządzanie przedsiębiorstwami prowadzącymi prace budowlane i renowacyjne. Praktykę w nadzorowaniu projektów budowlanych zdobywał jako współwłaściciel firmy wykonującej remonty powierzchni biurowych m.in. w warszawskich hotelach Sheraton i InterContinental, czy w biurowcach Rondo 1 i Warsaw Financial Center. Jako współwłaściciel i członek zarządu spółki August Capital odpowiadał za projekty gruntownej rewitalizacji i komercjalizacji m.in. nieruchomości zabytkowych.  
  • Dariusz Kuś

    Dariusz Kuś

    prezes zarządu, Port Lotniczy Wrocław SA
    Od lutego 2010 pełni stanowisko wiceprezesa Zarządu Portu Lotniczego Wrocław S.A. Jako stypendysta Ministerstwa Edukacji Narodowej ukończył Otto von Guericke Universität w Niemczech oraz Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu na kierunku zarządzanie. W ostatnich latach zajmował menedżerskie i dyrektorskie posady w międzynarodowych spółkach branży chemicznej i energetycznej: PRAXAIR Polska, BOC, Eurofilms S.A , Invensys System. Był odpowiedzialny za ustalanie strategii sprzedaży oraz jej realizację, zdobywanie nowych rynków oraz wdrożenie systemów ISO 9000, ISO 9001:2000. W latach 1995-1998 prowadził działalność gospodarczą świadcząc usługi doradcze w zakresie zarządzania, sprzedaży, analiz marketingowych oraz obsługi strategicznych kontraktów w krajach europejskich dla renomowanych firm niemieckich, prowadząc jednocześnie przedstawicielstwo dwóch firm AWILA Maschinenfabrik GmbH, Duevelsdorf KG z branży urządzeń do uszlachetniania żywności. Podczas swojej kariery zawodowej uczestniczył w wielu projektach i szkoleniach w kraju i za granicą. Biegle posługuje się językami niemieckim i angielskim
  • L

  • Edward Laufer

    Edward Laufer

    prezes zarządu, Vantage Development SA
    Prezes zarządu Vantage Development S.A. od 2007 r. Zorganizował struktury i rozwinął działalność dewelopera mieszkaniowego na rynku wrocławskim i warszawskim, wprowadził spółkę w 2012r. na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Do 2007 roku członek zarządu Impel S.A. odpowiedzialny za finanse i restrukturyzacje w Grupie Impel. Członek Rady Zachodniej Izby Gospodarczej. Z wykształcenia inżynier (AR Wrocław) ukończył także studia z zakresu finansów i bankowości (UE Wrocław) oraz zarządzania wartością firmy (SGH Warszawa). Od 2011 r. członek Rady a od VI 2013 członek zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich  
  • Jerzy Lipiński

    Jerzy Lipiński

    Chief Business Development Officer, Concordia Design
  • Ł

  • Justyna Łotowska

    Justyna Łotowska

    PropertyDesign.pl, DobrzeMieszkaj.pl
  • M

  • Zbigniew Maćków

    Zbigniew Maćków

    architekt, Maćków Pracownia Projektowa
    Architekt, przewodniczący DSOIA RP w latach: 2010-2018, uczył na PWr, UWr, Solvay Brussels School. Od 1995 prowadzi Maćków Pracownia Projektowa z ważniejszymi realizacjami: Wydział Prawa, Ratusz w Siechnicach, przebudowa Renomy, Hala Sportowa w Bytomiu, Thespian, Węzeł Przesiadkowy, Green Day, Silver Tower, Kurkowa 14. Laureat m.in.: Honorowej Nagrody SARP W-w, ‘Życie w Architekturze’, nominacji do Nagrody Polityki, Złotego Medalu Biennale Leonardo, finalista WAF, shortlisted w Mies van der Rohe Award, budynek roku SARP, ‘Piękny Wrocław’, GP DoFA; Współinicjator Projektu Nowe Żerniki, kurator odpowiedzialny za architekturę w ramach ESK Wrocław 2016.
  • Adam Maroszek

    Adam Maroszek

    dyrektor handlowy, Bruk Sp. z o.o.
    Współtwórca marki Modern Line, absolwent architektury na Politechnice Śląskiej, Pasjonat betonu i dobrego designu. W projektach stawia na nowoczesne rozwiązania i minimalizm. Najważniejsza jest dla niego jakość przestrzeni, blisko mu do skandynawskiej szkoły designu. Prywatnie zapalony rowerzysta.
  • Janusz Mitulski

    Janusz Mitulski

    dyrektor rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, Sieć Marriott International
    Janusz Mitulski (MRICS) is Director of International Hotel Development at Marriott International. He is responsible for the hotel chain’s growth across Central and Eastern Europe and the Baltic Countries. Before joining Marriott International in 2015, Janusz was a partner at the consultancy Horwath HTL Poland, where he headed up the Hotel and Tourism Consultancy Team for over 6 years. Before this he worked for the Qubus Hotel chain in Poland, where he served as General Manager of two hotels, and later Sales and Marketing Director for the entire chain for over 5 years. He has extensive strategic and operational experience within the growing Polish hotel market. Over the past 15 years, Janusz has been intensely involved in developing and championing the Polish hotel industry. He was a Vice President and member of the Supervisory Board of the Chamber of Polish Hotel Industry for last 7 years and has been a guest lecturer at multiple hotel schools. He has authored a Hotel Guidebook and co-founded the Hotel & Tourism Trends industry conference.  Janusz Mitulski is a graduate of the Faculty of Law and Administration at Adam Mickiewicz University in Poznań and studied MBA from the University of Economics in Poznań. Janusz is a Member of the Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS).
  • Łukasz Mrowiński

    Łukasz Mrowiński

    CEO, Etno Cafe SA
  • P

  • Jarosław Pilch

    Jarosław Pilch

    dyrektor działu wynajmu powierzchni biurowych, reprezentacja najemcy, Savills
    Jarosław Pilch posiada 10-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. W Savills kieruje działem reprezentacji najemcy wspierając procesy zarządzania transakcjami najmu. Specjalizuje się w renegocjacji, relokacji, konsolidacji oraz szeroko rozumianym doradztwie korporacyjnym. Jarosław posiada szerokie doświadczenie w reprezentacji klientów korporacyjnych. Współpracował m.in. z: Publicis Groupe, WebInterpret, IMS Health, Ceneo, Fujitsu i Dolby.  
  • Klaudiusz Pomykała

    Klaudiusz Pomykała

    regionalny dyrektor komercjalizacji, CAVATINA Holding SA
  • Robert Posytek

    Robert Posytek

    zastępca redaktora naczelnego, Propertydesign.pl, redaktor naczelny, Propertynews.pl
  • R

  • Sebastian Rączkowski

    Sebastian Rączkowski

    dyrektor zarządzający, City Space
  • S

  • Marcin Siewierski

    Marcin Siewierski

    Associate, Cushman & Wakefield
    Marcin Siewierski rozpoczął pracę w Cushman & Wakefield w 2014 roku i jest odpowiedzialny za rozwój biznesu na rynku wrocławskim. Marcin ma ponad 16-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych. Wśród jego klientów znajdują się m.in. XL Catlin, Synexus, Polkomtel, Segro, CCIG, Nationale Nederlanden, Capgemini, Infor, Work Service, GlobalLogic czy Generali. Marcin prowadził wiele procesów najmu, renegocjacji, relokacji, czy też optymalizacji użytkowanej powierzchni dla firm w miastach regionalnych. Wcześniej zdobywał doświadczenie pracując dla BNP Paribas Bank oraz mBanku. Marcin jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz ukończył podyplomowe studia w zakresie szacowania nieruchomości w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.  
  • Tomasz Spalik

    Tomasz Spalik

    dyrektor ds. rozwoju, Tetris Poland Sp. z o.o.
    Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Tétris (wcześniej Neo-Świat). Od ponad 10 lat odpowiada za bezpośredni kontakt z nowymi i aktualnymi partnerami oraz realizację prac wykończeniowych. Posiada szeroką wiedzę z zakresu runku nieruchomości komercyjnych, zarówno biurowych, jak hotelowych i handlowych, oraz inwestycji mieszkaniowych. Jest również odpowiedzialny za ekspansję Tetris w regionach.
  • Jacek Stasikowski

    Jacek Stasikowski

    dyrektor ds. rozwoju, Grupa Hotelowa Orbis w Polsce
  • Irena Suchocka

    Irena Suchocka

    Propertynews.pl
  • Sebastian Suchodolski

    Sebastian Suchodolski

    dyrektor działu wynajmu powierzchni biurowych, Globalworth Poland
  • Jacek Szkólski

    Jacek Szkólski

    prezes zarządu, Avenir Medical Poland Sp. z o.o.
    Prekursor kontaktologii w Polsce i współzałożyciel sieci Twoje Soczewki, największej spółki optycznej w kraju ze 100% polskim kapitałem. Aktywnie zarządzający kilkoma podmiotami z branży optycznej. Uważany za jednego z najlepszych specjalistów w tej kategorii w Europie. Twórca sieciowych rozwiązań retailowych w sprzedaży soczewek kontaktowych oraz nowoczesnego podejścia do marek własnych, m.in. gabinetów optycznych Gafas. Doskonale połączył nowoczesny eCommerce z detaliczną siecią sprzedaży poprzez system click&collect. W siedzibie Avenir Medical Poland stworzył jedno z ciekawszych miejsc do pracy w Polsce. Jak sam mówi, „piaszczysta plaża z beach barem czy strefa relaksu ze zjeżdżalnią pozwalają na chwilę oderwać się od biznesowych myśli”. W 2017 roku uznany za jednego z 50 najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. Rok później znalazł się na liście 30 Kreatywnych Wrocławia 2018. Jako absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, aktywnie wspiera studentów swojej macierzystej uczelni w dążeniu do przedsiębiorczości. Prywatnie miłośnik modernistycznej architektury, dobrego designu i sportu.
  • Tadeusz Szulc

    Tadeusz Szulc

    dyrektor oddziału we Wrocławiu, PKP SA
    Absolwent Politechniki Wrocławskiej, ukończył studia magisterskie na Wydziale Elektrycznym, Studia Podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania „ Europejski Model Zarządzania”. Posiada uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej. Z PKP S.A. związany od 1984 r. Był odpowiedzialny za liczne projekty związane z modernizacjami infrastruktury kolejowej. Ekspert w zakresie obrotu nieruchomościami.
  • T

  • Anna Tomaszewska

    Anna Tomaszewska

    architekt, właściciel, FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki
    Anna Federowicz-Tomaszewska, urodzona 16 października 1972 roku w Warszawie, obywatelstwo: polskie i belgijskie. Wykształcenie: Studia na Wydziale Architektury na Politechnice Warszawskiej – praca dyplomowa: Agencja Reklamowa przy ul. Szczygle w Warszawie. „School of Architecture” Uniwersytet w Detroit, Michigan, USA. Doświadczenie zawodowe:  - Pracownia Architektury Paczowski & Fritsch Associes w Luksemburgu. - Utworzenie i rozwój pracowni Architektury i Urbanistyki „F.B.T.” Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej nr Wa - 31/10, przynależność do MOIA nr MA – 1623, pierwsza nagroda studencka  za projekt wnętrz w budynku Villa Vert w Gdyni, nagroda Złoty Żuraw 2003 w kat. budynek użyteczności publicznej – projekt przy ul. Pileckiego, wyróżnienie w konkursie Platynowe Wiertło 2010, nagroda Złote Wiertło – projekt Scandinavian House, ul. Rzeczypospolitej 18, wyróżnienie w konkursie Stacja Muzeum w Warszawie. Realizowane  projekty:  obiekty użyteczności publicznej (dworce,biura, galerie handlowe), obiekty zamieszkania zbiorowego, budynki przemysłowe i wystawowe, zespoły budynków wielorodzinnych i jednorodzinnych, projekty założeń urbanistycznych.     Przykładowe realizacje:   -  Dworzec Łódź Fabryczna (współprojektant wraz z firma Systra)  - Hotel Hyatt Regency Warsaw,  Sienna Center w Warszawie, projekt biurowy siedziby Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Warta” w Warszawie (w kooperacji z    pracownią „CDG”, Bruksela) - hotel Holiday Inn Rzeszów - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna przy al. Rzeczpospolitej i Osi Królewskiej w Warszawie,  - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna przy al. Klimczaka i ul. Królowej Marysieńki Bis w Warszawie (AURA PARK)  - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna przy Sowinskiego w Warszawie ,  -  budynek biurowo-usługowo-magazynowy przy ul. Ryżowej w Warszawie,  - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna przy ul. Nocznickiego i Sokratesa w Warszawie,  - apartamenty przy ul. Leszczyńskiej 3 Cube House Warszawie,  - apartamenty przy ul. Belwederskiej - budynek biurowy KIR przy ul. Kraski 2 w Warszawie,  - budynek biurowy przy ul. Postępu (w kooperacji z pracownią ARKITEMA-Dania),  - wnętrza przestrzeni biurowych start up  dla Business Link, hotelu Marriott w Warszawie  i inne.
  • W

  • Przemysław Witoński

    Przemysław Witoński

    Area Sales Manager, PERGO
  • Henryk Wojciechowski

    Henryk Wojciechowski

    dyrektor rozwoju, Vantage Development SA
    Ekspert rynku nieruchomości z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od 2007 roku w spółce Vantage Development S.A. odpowiada za rozwój nowych projektów deweloperskich oraz wynajem powierzchni komercyjnych. Zarządzał procesami komercjalizacji budynków biurowych Impel, Promenady Business Park, Delta oraz obiektów handlowych. Posiada wiedzę i długoletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii wynajmu oraz zarządzania nieruchomościami. W przeszłości (od 1999 r.) zajmował stanowisko Dyrektora Administracyjnego Impel S.A., kierując procesami inwestycyjnymi oraz transakcjami zakupu i sprzedaży nieruchomości.  
  • Małgorzata Woźniak

    Małgorzata Woźniak

    dyrektor, Centrum Handlowe Wroclavia
    Dyrektor Centrum Handlowego Wroclavia. Zawodowo związana z sektorem nieruchomości komercyjnych. Wcześniej była zastępcą dyrektora w dwóch warszawskich centrach zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield – wiodącego na świecie dewelopera i zarządcy flagowych destynacji zakupowych – początkowo w Galerii Mokotów, a następnie w centrum handlowego Arkadia. Pracowała również dla centrów handlowych w Poznaniu. Absolwentka zarządzania i marketingu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych z zakresu psychologii w zarządzaniu.
  • Marta Wybrańska

    Marta Wybrańska

    Leasing Director, Avestus Real Estate
    Marta dołączyła do Avestus Real Estate w 2015 roku. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości na rynku polskim i europejskim. Marta jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii najmu dla projektów biurowych zlokalizowanych w Polsce oraz koordynację działań PR i marketing. Przed dołączeniem do Avestus Real Estate, Marta pracowała dla Neinver Polska jako Międzynarodowy Dyrektor ds. Najmu. Odpowiedzialna była wówczas za polski portfel centrów handlowych i centrów wyprzedażowych, a także za wynajem projektów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Jej doświadczenie obejmuje również pracę przy projektach biurowych i handlowych dla TriGranit (biura B4B i Bonarka City Center), Kulczyk Silverstein Properties (portfel biurowy) i GTC (Galeria Kazimierz). Marta posiada wykształcenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi zdobyte na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Marta jest członkiem Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS).
  • Z

  • Maria Zielińska

    Maria Zielińska

    Senior Hospitality Advisor, Cushman & Wakefield
    Starszy analityk w dziale rynku hotelowego firmy Cushman & Wakefield. Opowiada za doradztwo inwestycyjne oraz rozwój działalności firmy w Polsce.  Zanim dołączyła do zespołu Cushman & Wakefield pracowała w firmie Horwath HTL jako analityk. Wcześniej wspierała dział zarządzania nieruchomościami w międzynarodowej sieci hotelowej Accor Hotels. Maria ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. Zdjęcie w załączeniu
  • Oskar Zięta

    Oskar Zięta

    architekt, projektant, założyciel, Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.
    Architekt, designer, artysta i innowator. Ukończył studia na wydziale architektury Politechniki Szczecińskiej w 2000 roku. Następnie otrzymał stypendium naukowe na Politechnice Federalnej w Zurychu, gdzie rozwinął swoje umiejętności w projektowaniu sterowanym komputerowo i nowoczesnych technologiach produkcyjnych. Uzyskał tytuł doktora na uniwersytecie ETH w Zurychu, na którym pozostał jako wykładowca. Obecnie prowadzi wydział wzornictwa przemysłowego na poznańskiej SOF (School of form). Laureat wielu prestiżowych nagród z dziedziny designu. Autor technologii deformacji metalu za pomocą ciśnienia wewnętrznego - FiDU, w której tworzy kolekcję unikatowych mebli i obiektów artystycznych oraz szuka zastosowań w przemyśle. Jego stołek  PLOPP (polski ludowy obiekt pompowany powietrzem) to  ikona designu z 2008r, jest prezentowany w wielu muzeach świata jako stołek przyszłości. Znany również z realizacji największych obiektów w technologii free formingu jakimi śa Instalacja WIR w Galerii Północnej w Warszawie i NAWA na wrocławskim Ostrowie Tumskim. Pozostałe obiekty artystyczne to KONICZYNA rzeźba dla inwestycji West Link, TAJDO dla Hotelu Europejskiego, SWIETLIKI dla inwestycji Holm House, Skanska. Oskar Zieta to CEO założonej przez niego w 2010r. firmy Zieta Prozessdesign, z siedzibą we Wrocławiu. Tworzy ją interdyscyplinarny zespół składający się z architektów, projektantów wzornictwa przemysłowego, inżynierów i technologów, ale i osób pracujących przy produkcji i realnych wdrożeniach przemysłowych. Ich stałymi współpracownikami są psychologowie, biolodzy, naukowcy i wielu specjalistów z innych dziedzin. Firma zajmuje się rozwojem własnych, innowacyjnych technologii stabilizacji blachy m.in. FiDU i 3+ oraz ich aplikacją w nowoczesnej architekturze, inżynierii i designie w ramach komórki FiDU Innovation Lab. Posiada również kolekcje designerskie pod marką “zieta” oraz “zieta out of ordinary” oraz marki meblarskie “Pakiet” i “3+”, które projektuje Zieta Design Studio. Firma realizuje własne projekty, jak i zlecenia zewnętrzne poprzez własną fabrykę w Zielonej Górze.

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.