PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Konferencja Górnictwo

Katowice  •  22 listopada 2019

REJESTRACJA

UWAGA! Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

Decyzję o przyznaniu bezpłatnej karty wstępu każdorazowo podejmuje organizator.

Pod jednym adresem mailowym można dokonać zgłoszenia jednego uczestnika.

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami


1. GDZIE MOGĘ ZGŁOSIĆ SWÓJ UDZIAŁ?
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.wnp.pl w zakładce Konferencje.
2. CZY MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ W INNY SPOSÓB?
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
3. DO KIEDY TRWA REJESTRACJA?
Rejestracja trwa do 21 listopada 2019 r. do godz. 15.00.
4. JAK WYGLĄDA PROCES REJESTRACJI?
Po wejściu na stronę https://www.wnp.pl/konferencje/2561.html do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

  • Mam już swoje konto:
    Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
  • Nie posiadam konta:
    W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Forum. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
5. CZYM JEST KOD AKTYWACYJNY?
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.
6. ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA WERYFIKACJĘ ZGŁOSZENIA?
Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia.
7. W JAKI SPOSÓB MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ NA SWOJE KONTO?
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
8. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZMIENIĆ/POPRAWIĆ DANE UCZESTNIKA?
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
9. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z UCZESTNICTWA?
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
10. CZY KONIECZNE JEST DODANIE ZDJĘCIA?
Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne. Zdjęcie przetwarzane będzie jako element identyfikujący uczestnika i jego indywidualne konto w systemie organizatora oraz w zakresie potrzebnym do dodatkowej weryfikacji tożsamości podczas wejścia na wydarzenia lub do stref z ograniczonym dostępem (Strefa Premium/Strefa VIP itp.). W przypadku udostępnienia przez Organizatora w związku z eventem dedykowanego komunikatora do sprawdzenia listy uczestników, kontaktu i umawiania spotkań pomiędzy zarejestrowanymi uczestnikami eventu, dodane zdjęcie zostanie również udostępnione w tym komunikatorze w celu identyfikacji uczestnika.

Wymogi dotyczące zdjęcia:
  • zdjęcie musi być aktualne
  • zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
  • na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
  • maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg
11. CZY PO POTWIERDZENIU PRZYJĘCIA MOJEGO ZGŁOSZENIA OTRZYMAM JESZCZE JAKIEŚ INFORMACJE?
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
12. CZY UDZIAŁ W KONFEENCJI JEST BEZPŁATNY?
Udział w konferencji jest bezpłatny i obejmuje udział w części konferencyjnej oraz dostęp do przerw kawowych.
13. CO POWINIENEM/POWINNAM MIEĆ ZE SOBĄ W DNIU WYDARZENIA?
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.