Jak technologie zmieniają świat? Jak powinna być zarządzana nowa firma 4.0? Jakich kompetencji będzie potrzebować biznes w przyszłości? Na te i inne pytania szukali odpowiedzi uczestnicy czwartej edycji European Start-up Days, wydarzenia dedykowanego młodym biznesom, które w dniach 14-15 maja 2019 r. towarzyszyło XI edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Wzięło w nim udział ponad 3 tys. osób.
W ramach European Start-up Days na kilku scenach w Spodku oraz w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyło się kilkadziesiąt sesji dyskusyjnych, w których wiedzą i doświadczeniem podzieliło się ponad 100 prelegentów.
Rozmawiano m.in. o: trendach i preferencjach konsumenckich kształtujących rzeczywistość, personalizacji i markach, reakcjach na różne formy reklamy, najnowszych trendach w marketingu i digital marketingu, followersach, influencerach, celebrytach, transformacji tradycyjnej gospodarki w cyfrowych czasach - największych wzywaniach i skutecznych praktykach, cyfrowych miastach, internecie rzeczy, sztucznej inteligencji, osiągnięciach robotyki w Polsce i robotach w domu oraz życiu codziennym, w handlu i przemyśle czasu wolnego, e-sporcie i przemyśle gier komputerowych, rozwoju biotechnologii i cyfryzacji sektora medycznego, technologii blockchain, blaskach i cieniach branży fintech oraz polskiej scenie start-upowej.
Wydarzeniu towarzyszył konkurs Start-up Challenge. W tym roku do rywalizacji przystąpiła rekordowa liczba blisko 300 start-upów z kilku kontynentów. W gronie zwycięzców znalazły się: Bioceltix, MakeGrowLab, QNA technology, Hyper Poland, ProperGate, Salesbook.
Staraniem organizatora, 4. European Start-up Days jeszcze mocniej połączyło się z XI Europejskim Kongresem Gospodarczym w Katowicach, największą imprezą biznesową Europy Centralnej, poprzez nowy projekt pt.: „My way. Inspiracje”. Dzięki niemu uczestnicy obu imprez mogli posłuchać historii, które zaprezentowali wybitni przedstawiciele sportu i biznesu.
Więcej na stronie: www.estartupdays.eu