Jacek Szymanek

Mostostal Płock, prezes zarządu

Jacek Szymanek

Rok urodzenia

1971

Wykształcenie

Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończył studia o specjalności trenerskiej. Ma też dyplom MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania.

Kariera zawodowa

W latach 1995-1999 związany był z Pepsico. Odpowiadał za wsparcie HR dla operacyjnej części organizacji.

W latach 1999-2004 był zastępcą dyrektora personalnego do spraw wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych w firmie ubezpieczeniowej Commercial Union (obecnie Aviva).

Od roku 2004 do roku 2005 pracował w Europejskim Funduszu Leasingowym jako dyrektor odpowiedzialny za zarządzanie personelem.

W 2005 roku objął stanowisko dyrektora personalnego w firmie logistycznej FM Polska. Odpowiadał tam za politykę zarządzania zasobami ludzkimi w ramach Grupy FM Logistic.

W 2011 objął stanowisko dyrektora personalnego w Mostostalu Warszawa. W lutym 2012 roku, został powołany w skład zarządu spółki jako jego członek odpowiedzialny za zarządzanie i administrację.

Pełni również funkcje członka zarządu Mostostalu Power Development Sp. z o.o. Zasiada w Radzie Nadzorczej Mostostalu Kielce.

W lipcu 2019 roku powierzono mu czasowo obowiązki prezesa zarządu Mostostalu Płock. W październiku Rada Nadzorcza wybrała go na stanowisko prezesa.

 

 

 

PODOBNE PROFILE




Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!