Rok urodzenia
1970
Wykształcenie
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Podyplomowo studiował w ramach programu Senior Leader Development w Szkole Zarządzania na Uniwersytecie Erazma w Rotterdamie oraz programu Elite Sales organizowanego przez ICAN Institute i HBR Polska.
Kariera zawodowa
Pracę w Firmie Oponiarskiej Dębica SA rozpoczął w 1995 r. na stanowisku referenta. Potem był organizatorem w Dziale Marketingu, menedżerem ds. marketingu w Zespole Opon Ciężarowych, menedżerem Produktu Opon Osobowych i Dostawczych oraz kierownikiem Działu Sprzedaży Krajowej i Kierownikiem Działu Marketingu.
Od czerwca 2001 r. do końca kwietnia 2006 r. pracował w spółce Goodyear Dunlop Tires Polska. Był tam menedżerem marki, następnie dyrektorem Dywizji Opon Ciężarowych oraz dyrektorem Dywizji Opon Osobowych i Dostawczych.
Od maja do końca roku 2009 r. był dyrektorem ds. handlowych w Firmie Oponiarskiej Dębica SA oraz członkiem zarządu spółki.
W styczniu 2010 r. został dyrektorem generalnym firmy Goodyear w Południowej Afryce. Od września 2011 r. pracował w strukturach regionalnych Goodyear w Brukseli. Był tam dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu regionu EEMEA, dyrektorem ds. sprzedaży opon osobowych i dostawczych na rynkach wschodzących oraz dyrektorem ds. bieżnikowania opon ciężarowych w regionie Europa, Bliski Wschód i Afryka. We wrześniu 2015 r. objął stanowisko dyrektora generalnego ds. sprzedaży na Polskę i Ukrainę. W tym samym roku powołano go do zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA.
Prezesem spółki został we wrześniu 2017 roku.