Alstom ma kolejny pomysł na bezemisyjną kolej

Alstom ma kolejny pomysł na bezemisyjną kolej
Alstom testuje w Niemczech pociągi akumulatorowe Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adam Sofuł
    Adam Sofuł
  • Dodano: 03-02-2022 21:07

Alstom i Deutsche Bahn rozpoczęły testy pierwszego w pełni przystosowanego do komercyjnej eksploatacji pociągu akumulatorowego Alstom. Ten niskoemisyjny rodzaj pojazdu eksploatowany będzie przez DB oraz DB Regio, spółkę zależną niemieckiego przewoźnika.

– Napędy alternatywne to przyszłość mobilności. Nasze kompleksowe rozwiązania pozwalają wprowadzać zrównoważony transport kolejowy w Niemczech – wyjaśnia Müslüm Yakisan, szef regionalnego DACH (Niemcy, Austria,Szwajcaria) w Alstom. – Od 2016 roku wspólnie pracujemy nad wydajną i opłacalną technologią akumulatorową, która pozwoliłaby wypełnić luki w elektryfikacji niemieckiej sieci kolejowej – dodaje.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Alstom ma kolejny pomysł na bezemisyjną kolej

  • kornel 2022-02-06 22:58:27
    jeszcze jest wodór, toyota ma dostarczać ogniwa właśnie do pociągów i prace są zaawansowane. Sam jestem ciekaw co ostatecznie sprawdzi się lepiej
  • energetyk 2022-02-03 21:20:37
    Sprawność energetyczna tego napędu waha się między 15% a 18%. Sprawność energetyczna parowozu (modele z lat '50) to nie mniej niż 25%. Idioci z Unii €pejskiej cofają nas cywilizacyjnie o minimum 100 lat! Dziękuję za uwagę!
    • BR188 2022-02-06 22:07:38
      A Twoja sprawność przy "sztamowaniu" uszczelnień labiryntowych turbiny k200-130 wynosi zapewne powyżej 90%... -też Brawo! Może Pan energetyk zaproponuje coś od siebie, jak jest taki kreatywny! Łatwo krytykować i wyszydzać, ale bardzo proszę wymyśl, zaprojektuj, wykonaj i zaimplementuj!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.152.133
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!