Alstom po fuzji z Bombardierem chce wzmocnić swoją obecność Polsce

Alstom po fuzji z Bombardierem chce wzmocnić swoją obecność Polsce
Pendolino - reprezentacyjny produkt Alstomu w Polsce - pojedzie bez problemu 250 km/godz., gdy tylko będzie gotowa odpowiednia linia kolejowa. Fot. Mat. pras. / Maciej Turkowski
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 17-02-2022 06:02

Przeniesienie malowania pudeł pociągu wodorowego iLint z Chorzowa do Wrocławia, relokacja produkcji wózków z Wrocławia do Piaseczna i w efekcie decyzja o budowie nowego zakładu w Nadarzynie - to praktyczne skutki fuzji Alstomu i Bombardiera w Polsce. Jest ich jednak znacznie więcej. Rozmawiamy o tym ze Sławomirem Cyzą, nowym prezesem i dyrektorem Alstomu w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

  • Alstom - największa dziś w Polsce firma zaplecza technicznego kolei - chce być w Polsce mocniej obecna. Liczy na zainteresowanie jej pociągiem wodorowym, pociągami regionalnymi Coradia, a także na rozwój kolei dużych prędkości.
  • Fuzję w Polsce udało się przeprowadzić bez redukcji. Co więcej, Alstom ma w planach zatrudnienie nowych ludzi.
  • W katowickim zakładzie tej firmy nadal powstają produkty oznaczone logiem Bombardiera. Wynika to jednak z wymogów kontraktowych, a nie z opóźnień w rebrandingu.
Od ogłoszenia połączenia Alstomu z Bombardier Transportation mija rok. W którym punkcie jest dziś integracja obu firm?

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Alstom po fuzji z Bombardierem chce wzmocnić swoją obecność Polsce

  • Binio 2022-02-17 14:07:32
    Po zgnojeniu własnego PaFaWa-gu i ZNT-ków przez solidurni, polska nędza za łaskę uważa każde miejsce pracy w obcej montowni. Gdy UE toboły nam na wycieraczkę wystawi, i te montownie do Rumuni i Słowacji odejdą. I będzie tak fajnie, jak miało być. Pewnie i księdzowie z partyjniactwem na Barbados wtedy wyjadą, o miliardach z "prywatyzacji" nie zapominając. Szczęść wam katolicki boże prostaczków...
  • fahrenheit 2022-02-17 09:51:53
    Fuzja jest globalna, Polska nie ma na nią wpływu. Wypada tylko się cieszyć, produkcja się rozwija, Alstom inwestuje w innowacyjne projekty w Polsce, powstają nowe miejsca pracy.
  • Coś strasznego 2022-02-17 09:25:44
    POzjeby, nie widzą w tym niczego niewłaściwego? Przecież to fuzja, jak Orlenu z Lotosem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.129.52
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!