Przeniesienie malowania pudeł pociągu wodorowego iLint z Chorzowa do Wrocławia, relokacja produkcji wózków z Wrocławia do Piaseczna i w efekcie decyzja o budowie nowego zakładu w Nadarzynie - to praktyczne skutki fuzji Alstomu i Bombardiera w Polsce. Jest ich jednak znacznie więcej. Rozmawiamy o tym ze Sławomirem Cyzą, nowym prezesem i dyrektorem Alstomu w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.
- Alstom - największa dziś w Polsce firma zaplecza technicznego kolei - chce być w Polsce mocniej obecna. Liczy na zainteresowanie jej pociągiem wodorowym, pociągami regionalnymi Coradia, a także na rozwój kolei dużych prędkości.
- Fuzję w Polsce udało się przeprowadzić bez redukcji. Co więcej, Alstom ma w planach zatrudnienie nowych ludzi.
- W katowickim zakładzie tej firmy nadal powstają produkty oznaczone logiem Bombardiera. Wynika to jednak z wymogów kontraktowych, a nie z opóźnień w rebrandingu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl