PARTNERZY PORTALU

Bardzo udany drugi kwartał dla Uboat Line

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (Piotr Stefaniak)
  • Dodano: 16-08-2012 12:38

Do blisko 75 tys. zł, tj. prawie pięciokrotnie (o 570 proc.) wzrósł II kwartale br., w porównaniu do tego samego okresu 2011 roku, zysk netto notowanej na rynku NewConnect spółki Uboat Line.

Spółka uzyskała w tym czasie 5,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli trzykrotnie wyższy niż rok temu (1,9 mln zł).

- Do najbardziej istotnych czynników, mających wpływ na wyniki, należy zaliczyć zawarte w kwietniu br. porozumienie z DFDS Seaways, jednym z największych armatorów w rejonie Kanału La Manche, dla którego pozyskujemy klientów na przeprawy promowe między Dover i Dunkierką – informuje Grzegorz Misiąg, prezes zarządu spółki. - Z powodzeniem wykorzystujemy potencjał tego przewoźnika.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bardzo udany drugi kwartał dla Uboat Line

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.217.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!