Być albo nie być polskich przewoźników cargo

Być albo nie być polskich przewoźników cargo
Adobe Stock

Jeżeli środki środki z nowego budżetu UE na lata 2014-2020 nie zostaną wykorzystane właściwie na rozwój infrastruktury kolejowej, transport kolejowy w Europie będzie odbywał się z pominięciem naszego kraju. Wówczas większość prywatnych spółek, także polskich, będzie zmuszona przenieść swoją aktywność poza granice kraju – stwierdza Jacek Bieczek prezes zarządu CTL Logistics Sp. z o.o.

Strategia rozwoju transportu do 2020 r. (z perspektywą do 2030 r.). zakłada, że w końcu dekady rola transportu kolejowego wzrośnie w łącznym transporcie w Polsce, ponad obecne 19 proc. (liczone pracą przewozową). Czy jest to realne?

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Być albo nie być polskich przewoźników cargo

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.90.95
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!