PARTNERZY PORTALU

Ciąg dalszy afery dieselgate

Ciąg dalszy afery dieselgate
Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba aut z „brudnymi” silnikami diesla wzrosła o 18 proc. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Piotr Stefaniak
  • Dodano: 19-09-2019 09:54

W cztery lata po aferze „dieselgate” w Unii Europejskiej nadal rośnie liczba aut osobowych i dostawczych z „brudnym” napędem Diesla, czyli z oprogramowaniami manipulującymi wyniki emisji spalin.  Obecnie jeździ ich już 51 mln – twierdzi pozarządowa Europejska Federacja Transportu i Środowiska (Transport & Environment).

Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba takich aut wzrosła o 18 proc., a od 2016 roku – łącznie o 74 proc. Dzieje się tak, ponieważ producenci nie wdrożyli odpowiednich rozwiązań i czerpią korzyści ze stosowania starych technologii, stwierdzają eksperci federacji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Ciąg dalszy afery dieselgate

  • Jarek 2019-09-20 11:23:39
    Ehh ten diesel.. Dobrze że toyota zrezygnowała z tego napędu na rzecz hybryd. Są nawet lepsze, bo mniej skomplikowane niż diesle.
    • Sly 2019-09-21 08:33:15
      Toyota zrezygnowała bo diesle 2,0 i 2,2 w ich autach to od 12 lat silniki BMW. Ponieważ Toyota nie potrafiła zrobić dobrego,ekologicznego diesla,a ich oryginalne diesle psuły się na potęgę.
  • Polska na rowery 2019-09-19 18:29:25
    Król, królowa polskiej wsi 1,9 tdi!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.217.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!