Dochodzenie ws. British Airways i Ryanair

Dochodzenie ws. British Airways i Ryanair
Zamiast zwrotu pieniędzy linie oferowały vouchery i zmianę rezerwacji na loty, które nie zostały odwołane fot. shutterstock

Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) uważa, że British Airways i Ryanair łamały prawo konsumenckie, nie oferując refundacji klientom, którzy nie mogli legalnie odbyć lotów z powodu COVID-19. Urząd podjął dochodzenie w tej sprawie.

Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) przyznał, że linie lotnicze oferowały klientom inne opcje, ale obie odmawiały refundacji. BA proponowały vouchery i zmianę rezerwacji na loty, które nie zostały odwołane, a Ryanair  tylko zmianę rezerwacji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dochodzenie ws. British Airways i Ryanair

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!