PARTNERZY PORTALU

InPost obsłuży klientów przez WhatsAppa

InPost obsłuży klientów przez WhatsAppa
InPost uruchamia nowy kanał obsługi klienta Fot. mat.pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: JD
  • Dodano: 03-04-2020 12:26

InPost uruchamia nowy kanał obsługi klienta. Od teraz klienci wysyłając wiadomość na numer +48 722 444 000 w WhatsAppie  mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także numer do kuriera.

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji.

Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta, wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”, a także na Messengerze. Udogodnienie to, oprócz ułatwienia komunikacji, ma także za zadanie zwiększyć rotację przesyłek w paczkomatach, bowiem zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w czasie pandemii jest olbrzymie.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: InPost obsłuży klientów przez WhatsAppa

  • Freddy 2020-04-03 21:23:44
    Może napiszcie jeszcze, że kurierzy pracują tam 12-14 godzin. To tykająca bomba epidemiczna.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!