PARTNERZY PORTALU

InPost potwierdza współpracę z Lidl Polska

InPost postawi paczkomaty przy sklepach Lidl Polska foto: InPost

O współpracy operatora logistycznego InPost z siecią Lidl Polska mówi się od kilku miesięcy. InPost oficjalnie potwierdził kooperację, nie zdradzając jednak szczegółów współpracy.

Jeszcze przed wakacjami zarząd InPostu informował o planach rozbudowy infrastruktury paczkomatowej w naszym kraju. We wrześniu spółka podpisała umowę z amerykańską firmą inwestycyjną KKR.

- Dodatkowe finansowanie z KKR to doskonały fundament dla dalszego rozwoju InPostu. Porozumienie z KKR wzmocni nasze projekty i zapewni, że będziemy mogli oferować klientom jeszcze większy i lepszy standard usług – skomentował podpisanie umowy Rafał Brzoska, prezes InPost.

Po nawiązaniu współpracy z Allegro, InPost poinformował o kolejnej kooperacji. Tym razem paczkomaty pojawią się przy sklepach sieci Lidl.

Jak tłumaczy Rafał Brzoska, współpraca z siecią Lidl to kolejny etap rozbudowy sieci paczkomatów w oparciu o partnerstwo z operatorami handlowymi.

- Nowe, atrakcyjne lokalizacje naszej infrastruktury pozwolą na jeszcze lepsze dotarcie z naszymi usługami do klientów – zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Paczkomaty InPost to nie tylko jedna z najwygodniejszych i najszybszych form dostawy – pozwalają one placówkom handlowym i stacjom benzynowym zwiększyć obroty nawet o 10%. Dlatego współpraca z sektorem handlowym jest dla nas naturalnym etapem w rozwoju. Równolegle budujemy sieć "Lodówkomatów", które w przyszłości będą ważnym elementem przewagi konkurencyjnej dla sieci spożywczych – czytamy w informacji prasowej.

O współpracy InPostu z Lidlem zaczęło mówić się pod koniec wakacji. W Poznaniu i Komornikach powstały dwa paczkomaty, a sieć poinformowała o uruchomieniu na przełomie 2019 i 2020 roku sprzedaży przez internet.

Zobacz także: Lidl ruszy ze sprzedażą przez internet. Paczkomaty InPost staną przy sklepach sieci

- Lidl Polska jest firmą, która cały czas się rozwija. W ubiegłym roku wprowadziliśmy dwa innowacyjne projekty: platformę do rezerwacji win www.winnicalidla.pl oraz www.lidlpodroze.pl, czyli serwis internetowy, za pomocą którego nasi klienci mogą kupić wycieczki. Kolejnym krokiem na płaszczyźnie e-commerce są testy współpracy z InPostem i umieszczenie paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. Mamy nadzieję, że tak jak inne nasze koncepty, łatwo dostępne paczkomaty przypadną naszym klientom do gustu i będą oni z nich chętnie korzystać w momencie dalszego rozwoju naszych usług – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Paczkomaty InPost są drugą najbardziej popularną formą dostawy zakupów realizowanych w sieci (pierwsze miejsce dostawa kurierem). W okresie styczeń-sierpień 2018 roku InPost dostarczył ponad 46 mln przesyłek, czyli o 48 proc. więcej niż w tym samym okresie 2017 roku. We wrześniu firma podpisała umowę o dofinansowanie w wysokości 125 milionów euro z amerykańską firmą KKR. Do końca roku firma chce mieć 4500 paczkomatów w Polsce.

Rok temu firma znalazła się w dużych kłopotach finansowych i groziła jej upadłość. InPost uratowało wykupienie akcji przez Advent International.

Zobacz także: InPost chce do końca roku mieć 4500 paczkomatów
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: InPost potwierdza współpracę z Lidl Polska

  • pokemon 2018-11-23 14:17:40
    Pomysł bardzo dobry, szkoda, że trzeba czekać jeszcze z 2 lata ale myślę że po tym czasie będzie można odczuć różnicę i to na plus
    • pikaczu 2018-12-10 09:58:29
      Pokemon ale za 2 lata to Lidl uruchomi sprzedaż wysyłkową a paczkomaty pewnie pojawią się wcześniej
  • Paula 2018-11-21 09:29:43
    w reszcie.. paczkomatów zdecydowanie przydałoby się więcej, no i lokalizacja wygodna
  • Jan 2018-11-19 08:56:13
    Świetna inicjatywa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!