Poziom satysfakcji klientów z realizowanych przez DB Cargo Polska usług w tegorocznym badaniu Ipsos osiągnął 4,5 w pięciopunktowej skali. To drugi najlepszy wynik w historii tego badania.
Wszystkie etapy procesu transportowego, na przestrzeni ostatnich dziewięciu lat, uzyskały w oczach klientów uznanie, notując wyniki powyżej 4 w pięciopunktowej skali.
- Jestem zadowolony, że w oczach naszych klientów usługi, które im dostarczamy, od lat oceniane są wysoko - mówi Paweł Pucek, członek zarządu ds. sprzedaży DB Cargo Polska. - Wysoki wynik tegorocznego badania cieszy i daje dużo satysfakcji, tym bardziej że został osiągnięty podczas pandemii - czasu trudnego nie tylko dla rynku kolejowego, ale również dla całej światowej gospodarki.
W badaniu ocenie poddawana jest także chęć dalszej współpracy, rekomendacja dostawcy usług oraz wizerunek firmy. Tutaj również od początku realizowania badania oceny utrzymują się na wysokim ponad 4-punktowym poziomie.
W tegorocznej edycji badania frekwencja przekroczyła 70 proc.
Czytaj także: DB Cargo potraja możliwości polskiego zakładu. Pomogły rozwiązania przemysłu 4.0
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl