PARTNERZY PORTALU

Jak Clicktrans zmienia polską logistykę

Jak Clicktrans zmienia polską logistykę
Klienci biznesowi wracają do nas dużo częściej, mają większe potrzeby, ich ładunki są cięższe – mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans. Fot. Mat. pras. Clicktrans
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 27-10-2020 06:02

Od początku stawialiśmy na rozwój organiczny. Rentowność przyszła dopiero po paru latach, a jej odłożenie w czasie było zaplanowane. Musiało to jednak nastąpić, bo zdecydowaliśmy się budować Clicktrans bez wsparcia funduszy inwestycyjnych. Dość szybko zorientowaliśmy się, że nasz model biznesowy ma solidne podstawy. Już po roku wiedzieliśmy, że trzeba „w to iść”. Nie myliliśmy się – mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.

  • Clicktrans to internetowa platforma handlowa, która łączy zleceniodawców indywidualnych i biznesowych z przewoźnikami. Ma w bazie ponad pół miliona klientów i współpracuje z 57 tys. przewoźników.
  • Najważniejsza w tym biznesie jest skala działania. Im jest większa, tym lepiej on działa - mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.
  • Firma dostała dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na projekt, który ma sprawić, że stanie się ona istotnym graczem na europejskim rynku transportowym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak Clicktrans zmienia polską logistykę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!