PARTNERZY PORTALU

Jak Clicktrans zmienia polską logistykę

Jak Clicktrans zmienia polską logistykę
Klienci biznesowi wracają do nas dużo częściej, mają większe potrzeby, ich ładunki są cięższe – mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans. Fot. Mat. pras. Clicktrans
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 27-10-2020 06:02

Od początku stawialiśmy na rozwój organiczny. Rentowność przyszła dopiero po paru latach, a jej odłożenie w czasie było zaplanowane. Musiało to jednak nastąpić, bo zdecydowaliśmy się budować Clicktrans bez wsparcia funduszy inwestycyjnych. Dość szybko zorientowaliśmy się, że nasz model biznesowy ma solidne podstawy. Już po roku wiedzieliśmy, że trzeba „w to iść”. Nie myliliśmy się – mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.

  • Clicktrans to internetowa platforma handlowa, która łączy zleceniodawców indywidualnych i biznesowych z przewoźnikami. Ma w bazie ponad pół miliona klientów i współpracuje z 57 tys. przewoźników.
  • Najważniejsza w tym biznesie jest skala działania. Im jest większa, tym lepiej on działa - mówi Michał Brzeziński, CEO i co-founder Clicktrans.
  • Firma dostała dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na projekt, który ma sprawić, że stanie się ona istotnym graczem na europejskim rynku transportowym.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak Clicktrans zmienia polską logistykę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!