PARTNERZY PORTALU

Japońska firma z dużymi inwestycjami w polskiej logistyce

Japońska firma z dużymi inwestycjami w polskiej logistyce
Frigo Logistics składuje i dostarcza produkty mrożone do ponad 3,5 tys. punktów w całej Polsce. Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AO
  • Dodano: 15-10-2021 15:46

Kris Verbruggen, prezes firmy Frigo Logistics, zapowiedział duże inwestycje wartości około 100 mln zł w okresie najbliższych 2-3 lat w nowe centra dystrybucyjne, fotowoltaikę i flotę elektryczną. Firma zajmuje się dystrybucją produktów mrożonych, obsługując największe sieci handlowe w Polsce.

Każdego roku Polacy kupują blisko 100 mln kg produktów mrożonych. Daje to średnio 2-3-proc. roczny wzrost rynku mrożonek w Polsce. Trend ten wzmocniła pandemia i praca zdalna, które wpłynęły na zmianę zachowań i przyzwyczajeń konsumenckich. Korzystają na tym tacy operatorzy, jak Frigo Logistics, który każdego dnia składuje i dostarcza produkty mrożone do ponad 3,5 tys. punktów w całej Polsce, w tym do sklepów takich sieci, jak Auchan, Carrefour, Aldi, Makro, Kaufland, Netto, Tesco i SPAR oraz do centrów dystrybucyjnych Biedronki, Żabki i Eurocashu.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Japońska firma z dużymi inwestycjami w polskiej logistyce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.56.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!