PARTNERZY PORTALU

Jarosińska-Jedynak: prawie 470 mln zł dofinansowania na modernizację śluz i budowę jazu

Jarosińska-Jedynak: prawie 470 mln zł dofinansowania na modernizację śluz i budowę jazu
Głównym celem tego projektu jest udrożnienie szlaku żeglownego i dostosowanie odcinka Odrzańskiej Drogi Wodnej do parametrów III klasy drogi wodnej fot.pixabay
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 19-08-2020 12:08

Prawie 470 mln zł dofinansowania otrzymały Wody Polskie na modernizację dwóch śluz i budowę jazu na Odrzańskiej Drodze Wodnej - poinformowała w środę minister funduszy i polityki regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak. Łączna wartość tych projektów to ponad 552 mln zł.

Dofinansowanie zostało udzielone w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

"Program Infrastruktura i Środowisko to nie tylko drogi, koleje, ale to również transport śródlądowy. Dzięki tak kompleksowym inwestycjom możemy dzisiaj mówić o całej sieci powiązań komunikacyjnych - zarówno drogowych, kolejowych, ale również i tych rzecznych, śródlądowych" - powiedziała minister.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Jarosińska-Jedynak: prawie 470 mln zł dofinansowania na modernizację śluz i budowę jazu

  • Merta 2020-08-19 12:25:34
    Po modernizacji Odry podwyższona ma być do IV klasy żeglowności rzeki - tak jest w Niemczech i reszcie UNII . Dlaczego mamy byc gorsi, czyli o mniejszym tonażu, skoro do 2032 roku mamy wg zaleceń UNII przewozic 50% towarów obecnie wozonych drogami kołowymi
    • Zeghar 2020-08-19 17:18:37
      Ja jeszcze tylko dodam, że po modernizacji otworzy nam się furtka do unijnych dotacji na utrzymywanie i rozwijanie wykorzystania rzek jako dróg transportowych.
    • egon 2020-08-20 08:06:52
      Wymagania żeby wozić 50% ładunków obecnie przewożonych drogami lądowymi drogami wodnymi za 12 lat ? Proszę podać źródło takich informacji, to nie może być prawda. Trzeba zmniejszać emisyjność transportu jako całości i przewozy drogami wodnymi mogą być tu pomocne ale w ograniczonym zakresie. Tymi zmodernizowanymi drogami wodnymi musi ktoś chcieć coś wozić a tego nie da się zadekretować
      • micky 2020-08-22 01:05:10
        Gdy drogi wodne znów będą się nadawały do prowadzenia po nich żeglugi, to chętni się znajdą bez dekretowania.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.152.133
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!