PARTNERZY PORTALU

Kiedy miasto chce być smart

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Agnieszka Widera
  • Dodano: 24-07-2014 14:01

Inteligentne miasta trzeba tworzyć świadomie, a pracę oddzielić na etapy i lata. Tymczasem do worka z napisem smart wrzuca się bez ładu politykę, ambicje i technologiczne gadżety.

itTrzy czwarte ludności Europy mieszka w miastach (w Polsce ponad 60 proc. ludności). Miasta stały się naszym środowiskiem życia. Ale jak sprawić, by ta dżungla przedsiębiorstw, administracji, przemysłu, sektora naukowego i lokalnych organizacji była środowiskiem przyjaznym i sprawnie funkcjonującym? Receptą ma być ścisła współpraca między poszczególnymi elementami, czyli właśnie smart city.

Z ludźmi dla ludzi

Wizja smart city opierać się musi na trzech krokach. - Na tworzeniu przestrzeni miejskiej, infrastruktury, a przede wszystkim na zaangażowaniu się mieszkańców - wymienia Krzysztof Kardaś, dyrektor Biura Integracji Systemów firmy ATENA - Usługi Informatyczne i Finansowe.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kiedy miasto chce być smart

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.81.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!