Cechuje nas optymizm, jeśli chodzi o rozwój rynku taboru kolejowego w Polsce. Do tego potrzeba jednak ukończenia głównych inwestycji kolejowych i skrócenia czasu transportu ładunków - mówi Krzysztof Celiński, prezes Siemens Mobility w Polsce. - Lokomotywy powinny pokonywać dziennie 1000 km, a nie stać pod semaforami.
- Zdaniem Krzysztofa Celińskiego, prezesa Siemens Mobility w Polsce, kluczem do wymiany starych lokomotyw na nowe, jest ożywienie transportu kolejowego w Polsce.
- Przeszkadza w tym niska prędkość handlowa i, co się z tym wiąże, niska marża przewoźników. Sytuacja zmieni się na lepsze, gdy główne inwestycje na kolei zostaną ukończone.
- W rozmowie z WNP.PL także o planach sprzedażowych Siemens Mobility w Polsce i dlaczego to dobrze, że w kolejnictwie nie obowiązują kanony ze świata mody.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl