PARTNERZY PORTALU

Kolejne kłopoty Ryanaira. Klienci nie dostaną zwrotu za anulowane loty

Kolejne kłopoty Ryanaira. Klienci nie dostaną zwrotu za anulowane loty
Ryanair odnotował stratę w wysokości 196,5 mln euro w porównaniu z 1,15 mld euro zysku w zeszłym roku. Fot. Shutterstock.com

Klienci Ryanaira nie otrzymają zwrotu pieniędzy za loty w listopadzie. Od czwartku, 5 listopada, w Wielkiej Brytanii wprowadzony będzie zakaz lotów.

Szef Ryanair Michael O'Leary poinformował, że pasażerowie nie odzyskają pieniędzy, ale mogą przesiąść się na późniejszy lot bez uiszczenia opłaty.

Ryanair przekazał, że pierwszy lockdown i kolejne ograniczenia spowodowały 80-procentowy spadek liczby pasażerów. Podano, że w ciągu sześciu miesięcy do września podróżowało liniami lotniczymi 17,1 miliona osób, w porównaniu z 85,7 milionami w zeszłym roku.

Przewoźnik odnotował stratę w wysokości 196,5 mln euro w porównaniu z 1,15 mld euro zysku w zeszłym roku.

Czytaj też: Cięcia w zimowym rozkładzie lotów Ryanaira

Ogłoszony w sobotę nowy lockdown Wielkiej Brytanii ma powstrzymać rozprzestrzenianie się koronawirusa. Ograniczenia mają wejść w życie 5 listopada po środowym głosowaniu w Izbie Gmin  Będą obowiązywać co najmniej do 2 grudnia, ale nie wyklucza się, że będą przedłużone. 

O'Leary powiedział w  BBC Today, że klienci, którzy mieli rezerwacje na loty w listopadzie, mogą bez opłaty przenieść rezerwację na inne miesiące. Ryanair nie będzie jednak oferował zwrotu pieniędzy. 

Przychody linii lotniczej za sześć miesięcy poprzedzających wrzesień spadły do ​​1,1 mld euro z 5,3 mld euro w zeszłym roku.


×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kolejne kłopoty Ryanaira. Klienci nie dostaną zwrotu za anulowane loty

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.255.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!