Konkurent CPK wystartuje po 9 latach opóźnienia

Konkurent CPK wystartuje po 9 latach opóźnienia
Lotnisko Berlin Brandenburg w budowie Fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Bartosz Dyląg
    Bartosz Dyląg
  • Dodano: 29-09-2020 15:08

W październiku może zostać otwarty nowy międzynarodowy port lotniczy Berlin Brandenburg - powiedział we wtorek jego dyrektor naczelny Engelbert Lütke-Daldrup. Lotnisko ma gigantyczne, 9-lenie opóźnienie.

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
31 października 2020 roku Berlin Brandenburg zostanie otwarty - powiedział dziennikarzom Engelbert Lütke-Daldrup. - Stolica Niemiec będzie miała wreszcie lotnisko spełniające międzynarodowe standardy – dodał.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Konkurent CPK wystartuje po 9 latach opóźnienia

  • Tomek 2020-09-30 19:19:43
    Lotnisko w Berlinie ma bodajże 24 rękawy, Okęcie - 17. Straszna konkurencja - tylko dla kogo?
    • Zadra 2020-10-02 15:36:30
      Tomku, Tomku, BBI ma 24 rękawy a ty będziesz miał 76 nogawek i będzie stonoga!
  • Gniewek 2020-09-29 16:52:32
    Berlin Brandenburg (BBI) nie będzie konkurował z CPK. BBI nie będzie hubem, a jedynie lotniskiem obsługującym ruch z/do Berlina zastępując: 1/zamknięte już lotnisko Tempelhof, 2/zamykane niebawem lotnisko Tegel oraz 3/będące częścią BBI dawne lotnisko NRD w Schönefeld (które stanie się tzw. Terminalem 5 dla BBI). CPK będzie lotniskiem Warszawy i Łodzi oraz węzłem tranzytowym. A zatem oba lotniska będą obsługiwały zupełnie innego pasażera. BBI nie będzie lotniskiem dla pasażerów podróżujących z/do Warszawy, a CPK nie będzie obsługiwało Berlińczyków chyba, że Ci dolecą tu z BBI samolotem lub dojada pociągiem i poleca stąd dalej. Można powiedziec, że CPK i BBI to lotniska komplementarne. Być może oba będą konkurowało o względy pasażerów z Wrocławia, Poznania czy Szczecina, ale ci i tak będą mieli swoje lotniska lokalne będące dla nich lotniskami pierwszego wyboru. CPK i BBI będą trochę jak lotniska w Zurychu i Sztutgarcie. Pierwsze jest średniej wielkości węzłem tranzytowym (hub'em), drugie jest lotniskiem dla ruchu lokalnego.
    • Zadra 2020-09-30 20:28:37
      Panie Gniewek, trochę się pan zapędził w swoich proroctwach. Według pana przepowiedni, nie będzie połączenia lotniczego Berlin – Warszawa. Dwie europejskie stolice będą zdane na kolej lub polaczenia drogowe. Bzdura!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.134.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!