Kosztowna zmiana logo Poczty Polskiej

Kosztowna zmiana logo Poczty Polskiej
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 12-06-2010 07:29

Poczta Polska zmienia logo. Trąbka, zamiast na niebieskim tle, ma być na czerwonym - dowiaduje się "Gazeta Wyborcza".

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

W związku z tym trzeba będzie przemalować 4,5 tys. aut, 50 tys. skrzynek i zaopatrzyć pracowników w nowe ubrania. Same uniformy będą kosztowały 35 mln zł. Wraz z symbolem mają się również zmienić placówki Poczty Polskiej, to kolejne 400 mln wydatków.

W latach 2008 i 2009 Poczta Polska notowała ponad 200-milionowe straty. Mimo tego, że nie radzi sobie z konkurencją, zapowiada na przyszły rok zysk - pisze "Gazeta Wyborcza".

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kosztowna zmiana logo Poczty Polskiej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.27.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!