PARTNERZY PORTALU

Kurier pod drzwi to już za mało. DHL inwestuje w punkty odbioru

Kurier pod drzwi to już za mało. DHL inwestuje w punkty odbioru
Automatyzacja sortowni i terminali to jedna z odpowiedzi na sprostanie rosnącej liczbie przesyłek Fot. DHL Parcel
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Piotr Stefaniak
    Piotr Stefaniak
  • Dodano: 08-01-2020 06:00

DHL, jeden z liderów usług kurierskich w Polsce, mocno rozwija sieć swoich punktów odbioru - to plany na 2020 rok. Wolumen przesyłek obsługiwanych poprzez te punkty wzrósł w 2019 r. aż sześciokrotnie w porównaniu z 2018 rokiem. DHL zwiększa również liczbę automatów paczkowych - czy pójdzie w ślady InPostu?

  • DHL Parcel ma już blisko 8000 punktów odbioru przesyłek, z czego 1000 otworzył w 2019 r. W tym roku spółka planuje uruchomienie kolejnych 2000 takich punktów.
  • Czynnikiem pozwalającym zachować konkurencyjność operatora jest również precyzyjnie zaprojektowana sieć infrastruktury, szczególnie optymalna lokalizacja centrów sortowania i terminali.
  • Firmy kurierskie będą obsługiwać w 2023  r. ok. 850 mln paczek, czyli dwukrotnie więcej niż w 2017 r. Nadal dynamicznie rosną zakupy zarówno w polskich sklepach e-handlu, jak i międzynarodowych. Segment przesyłek międzynarodowych notuje wzrost sięgający aż po 40 proc. rocznie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Kurier pod drzwi to już za mało. DHL inwestuje w punkty odbioru

  • Patryk 2020-01-09 05:12:00
    Cóż to lepszy pomysł niż nie jeden chłop pańszczyźniany co robi to za karę, mówię tu o walniętych kurierach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!