Szefowie sześciu linii lotniczych, którzy działają na naszym rynku, wyjaśnili nam, w jaki sposób polityka klimatyczna Unii Europejskiej wpłynie na obecne działanie i jak zmieni plany rozwojowe ich przedsiębiorstw. Koszty tych zmian poniosą konsumenci - pasażerowie oraz odbiorcy usług transportowych, dlatego latanie i przewożenie przesyłek będzie niestety coraz droższe - słyszymy.
- Sytuację dla WNP.PL nakreślają menadżerowie z PLL LOT, Ryanair, Wizz Air, Enter Air oraz DHL Express i Lufthansy Cargo.
- Pasażerskie linie są na różnym etapie wymiany floty na niskoemisyjną. A cargo? Tu sytuacja jest gorsza, bo wykorzystywane są najczęściej starsze, mniej oszczędne, a przez to emitujące więcej CO2 maszyny.
- Cała branża z nadzieją patrzy na nowe paliwa lotnicze SAF.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl