Zaopatrzenie i logistyka zyskały w pandemii na znaczeniu, już nie tylko jako źródło oszczędności w firmie, ale punkt wyjścia przewagi konkurencyjnej oraz istotny element strategii przedsiębiorstwa - ocenia dr Piotr Sosnowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
- Jak wskazał ekspert, pandemia COVID-19 już prawie od roku zmienia nasze życie, przedsiębiorcy i menedżerowie zostali postawieni w zupełnie nowej sytuacji, która wymaga dużej elastyczności i szybkiego dostosowywania się do kolejnych zmian.
- A związane są one zarówno z zachowaniami odbiorców indywidualnych oraz biznesowych, jak i obostrzeniami wprowadzonymi w celu ograniczenia ryzyka zarażeń.
- "Sposoby zarządzania przedsiębiorstwem zaczęły podlegać innym regułom, niż dotychczas. Dla jednych oznacza to powstanie nowych problemów i wyzwań - łącznie z poniesieniem strat finansowych, a czasami wręcz bankructwem. Dla innych to szansa na rozwój" - ocenił.