Maersk zmienia flotę 16 ciężarowych elektryków za 16 diesli

Maersk zmienia flotę 16 ciężarowych elektryków za 16 diesli
Elektyczne Vovlo w barwach Performance Team Fot. Mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AO
  • Dodano: 03-09-2021 17:22

Należąca do Maersk kalifornijska spółka Performance Team (PT) wzbogaci swoją flotę samochodową o 16 nowych ciężarówek Volvo VNR Electric Class 8. W ramach strategii Maersk Environmental Social Governance (ESG) zastąpi nimi 16 ciężarówek z silnikami diesla.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

- Te 16 ciężarówek pozwoli nam na zdobycie doświadczeń w organizacji transportu regionalnego przy użyciu samochodów elektrycznych. Pomoże to określić kolejne kroki w modernizacji naszej floty - powiedział Jason Walker, wiceprezes wykonawczy ds. operacyjnych Performance Team, dodając, że w ostatnim czasie firma świetnie się rozwija i notuje 30-proc. wzrost w działalności magazynowej i dystrybucyjnej.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (5)

Do artykułu: Maersk zmienia flotę 16 ciężarowych elektryków za 16 diesli

  • Limo 2021-09-07 10:57:24
    Elektryczne ciężarówki to nic niezwykłego. Toyota już dawno testuje wodorowe rozwiązania w ciężarówkach i to z sukcesami.
  • mike 2021-09-05 09:23:11
    This is future ... man !
  • Inżynier 2021-09-04 09:25:12
    Jaki będzie zasięg tych ciężarówek? Przyłącza o jakiej mocy muszą być, aby ładować im szybko akumulatory?
    • Karol 2021-09-05 09:24:00
      Za bardzo patrzysz z polskiej perspektywy tam dadzą radę... mają otwarte głowy na innowacje
      • Inżynier 2021-09-05 10:06:04
        Bredzisz Karol. Prawa fizyki są takie same w Polsce jak i Kaliforni. Ilość energii upakowana w baterii jest wielokrotnie mniejsza niż w baku zawierającym np. LNG. Ciekawe ile z tej energii zostanie zużyte przez pracujacą klimatyzację? Bo ciężko sobie wyobrazić, że kierowcy nie będą mieli klimy w kabinach....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.237.158
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!