- Spodziewamy się, że rynek w Polsce osiągnie w tym roku pułap ponad miliarda paczek. Przy delikatnie ponad 800 mln w roku 2020 nadal mówimy o dynamice rzędu 25 proc. W normalnych okolicznościach na dojrzałych rynkach to się nie zdarza. Perspektywy są obiecujące - mówi w rozmowie z WNP.PL Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.
- - Rok 2021 jest pierwszym rokiem wdrażania w firmie transformacyjnej strategii Accelerate. Pod jego koniec przeprowadziliśmy rebranding - mówi Tomek Zwiercan.
- - Moim zdaniem najważniejszą w tej chwili tendencją na rynku nie jest rozwój sieci automatów paczkowych, ale dostawy do klientów poza domem - „out of home deliveries” - ocenia.
- W okresie przedświątecznym obsługujemy zazwyczaj o 20-30 proc. paczek więcej niż poza szczytem. Przy tym zdarzają się i takie dni, kiedy przesyłek jest nawet dwa razy więcej. Wyraźnie rośnie też ruch transgraniczny - informuje.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl