PARTNERZY PORTALU

Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej

Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej
Firma UPS Polska, by odpowiedzieć na zwiększony popyt czasu pandemii, rozszerzyła opcję dostaw w weekend. A w II kwartale 2020 roku zatrudniła na całym świecie 39 tys. pracowników. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 24-11-2020 06:00

Potrzeby rosnącego, także na skutek pandemii, rynku e-commerce otwierają przed polskimi logistykami nowe horyzonty. Sztuczna inteligencja w magazynie i „same day delivery”, ale także ekonomia współdzielenia, przenoszą handel i dostawę towaru w nową erę. Niektórzy już tam są.


  • Wiele wskazuje, że na dobre utrwali się rozpowszechniony w czasie pandemii sposób nabywania towarów. To potężne wyzwanie dla logistyki – tej wewnątrz firm produkcyjnych i tej usługowej – związanej z e-handlem.
  • – Zwyczaje zakupowe Polaków zmienione w kierunku e-commerce spowodowały wzrost wymagań wobec usług logistycznych – potwierdza Marta Cudziło, ekspert Łukasiewicza – Instytutu Logistyki i Magazynowania.
  • Logistyka pośpiesznie inwestuje w automatyzację. Zmienia się struktura sieci, powstają nowe miejskie huby. Branża wprowadza "zielone" rozwiązania.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!