PARTNERZY PORTALU

Najbardziej wartościowe marki firm logistycznych

Najbardziej wartościowe marki firm logistycznych
Fot. mat. pras.

Amerykańska spółka szybkich dostaw przesyłek - UPS ma obecnie najbardziej wartościową na świecie markę w sektorze logistyki, szacowaną na 22,1 mld USD.

Na drugim i trzecim miejscu znajdują się: jego konkurent, FedEx Corp (17,1 mld dolarów) oraz Japan Railways Group (12,2 mld USD).

W Top-10 najcenniejszych marek znalazły się jeszcze:  DHL (10,3 mld USD), Union Pacific (8 mld), McLane Co. (4,9 mld), Poste Italiane (4 mld), La Poste (3,9 mld), CSX Transportation (3,8) i Canadian National Railway Co. (3,8 mld USD).

Takie szacunki przedstawia brytyjska firma doradztwa strategicznego i wyceny marek - Brand Finance.

Ocena tę dokonała w oparciu m.in. o takie czynniki, jak: inwestycje w marketing, rozpoznawalność,  lojalność klientów, satysfakcja pracowników, wizerunek firmy, sponsoring i pomoc społeczna.

Jak podkreśla Brand Finance, dwie najbardziej wartościowe marki logistyczne, UPS i FedEx, wysunęły się ponad inne m.in. dzięki budowie zaawansowanych sieci transportu i dostaw na skalę globalną oraz dostosowanie się do nowych wyzwań rynkowych, jakie niesie handel internetowy.

W ocenie firmy brytyjskiej, FedEx stracił nieco na wartości, ponieważ finalizuje przejęcie TNT Express, najszybciej spadającej na wartości marki. Na wartości stracił też Royal Mail, ze względu na możliwe problemy wynikające z Brexit.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Najbardziej wartościowe marki firm logistycznych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!