Newag dostarczył 30 lokomotyw dla PKP Intercity

Newag dostarczył 30 lokomotyw dla PKP Intercity
Zakup lokomotyw Griffin jest elementem projektu dotyczącego unowocześnienia wagonów i zakupu lokomotyw dla PKP Intercity, współfinansowanego ze środków unijnych. fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 27-11-2020 16:14

Nowosądecka firma Newag zakończyła w piątek dostawy 30 lokomotyw Griffin wyprodukowanych na zamówienie PKP Intercity w ramach kontraktu zawartego w 2018 r. Wartość całej umowy wynosi 551,4 mln zł brutto.

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.

Jak poinformował Newag, wszystkie 30 lokomotyw zostało wyprodukowanych w ciągu 11 miesięcy i dostarczone zgodnie z przyjętym harmonogramem - przewoźnik miał otrzymać zamówione pojazdy do końca listopada.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Newag dostarczył 30 lokomotyw dla PKP Intercity

  • Vickers & Vigens 2020-11-27 17:39:00
    Następca EU/EP07. I dobrze, że w końcu zdecydowano się na zakup nowoczesnych lokomotyw, nie licząc 10 Husarzy sprzed paru lat. Potencjał Husarzy kompletnie nie wykorzystany - szkoda. Jeśli chodzi o Griffiny to liczę, że wkrótce PKP IC złoży kolejne zamówienie. Tak naprawdę te 30 szt. to kropla w morzu potrzeb... Chcąc zastąpić wszystkie EU/EP07 to potrzeba ok. 500 szt. na prędkość 160 km/h - w końcu mamy jeździć szybciej. Mam nadzieję, że kolejne egzemplarze będą zamówione na prędkość 200 km/h - a takich lokomotyw to przydałoby się 200 szt. PKP IC powinno też pomyśleć o nowych lokomotywach spalinowych. Czeskie nurki to kiepski pomysł na wieczne wypożyczanie. Widać tu kompletny brak strategii przyszłości. Powinni kupić sprawdzony produkt - od Stadlera EURO 3000 też o prędkości 200 km/h, a PKP Cargo EURO 4000. Panowie !!!! Czas na wymianę lokomotyw !!! Ostatnie sztuki jeżdżą ST43, ST45, SU45, SP45, SU46... Widać, że Gamy cały czas mają problemy.... To nie jest dobry produkt.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.209.138
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!