PARTNERZY PORTALU

Nowe wymagania dla torów do odstawiania uszkodzonych wagonów z niebezpiecznymi ładunkami

Nowe wymagania dla torów do odstawiania uszkodzonych wagonów z niebezpiecznymi ładunkami
Nowe przepisy dotyczące torów do awaryjnego odstawiania wagonów kolejowych Fot. Pixabay
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 09-11-2021 12:48

Tor do awaryjnego odstawiania uszkodzonych wagonów kolejowych przewożących towary niebezpieczne ma mieć m.in. minimum 60 m długości użytecznej - wynika z projektu rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury.

Zgodnie z przekazanym do konsultacji projektem rozporządzenia ministra infrastruktury, tor do awaryjnego odstawiania uszkodzonych wagonów kolejowych przewożących towary niebezpieczne ma mieć minimum 60 m długości użytecznej oraz m.in. izolację zabezpieczającą przed prądami błądzącymi zgodną z wymaganiami określonymi w Polskich Normach.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe wymagania dla torów do odstawiania uszkodzonych wagonów z niebezpiecznymi ładunkami

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!