Paliwa na autostradzie to jedynie dodatek

Polska ma szansę zbudować sieć punktów obsługi podróżnych przy nowopowstających autostradach według najnowszych standardów i zgodnie z oczekiwaniami klientów, unikając błędów krajów zachodnich - przekonuje Jonathan Elton, European Motorway Strategy Manager w firmie Shell International Petroleum.

Jak stwierdził przedstawiciel Shella w trakcie konferencji "Wrzućmy wyższy bieg - Modernizacja infrastruktury transportowej w Polsce", w ciągu ostatnich kilku czy kilkunastu lat oczekiwania klientów w stosunku do punktów obsługi klientów przy autostradach uległy całkowitej zmianie.

- Obecnie najbardziej liczy się jakość i zakres usług oferowanych w takich punktach, a nie rozpoznawalność marki stacji - przekonuje. Jego zdaniem, paradoksalnie największą atrakcją, przyciągającą kierowców do punktów obsługi klientów nie są paliwa, ani nawet sklep czy restauracja, ale... toalety.

- Z toalety korzysta 85 proc. osób zatrzymujących się na terenie punktu obsługi klienta, dlatego niezwykle istotne jest, aby była ona wygodna, dobrze wyposażona, estetyczna i czysta - mówi Jonathan Elton. - Dla porównania zakupu paliw dokonuje w takim miejscu przeciętnie 35-40 proc. klientów.

Eksperci dowodzą jednak, że każdy kierowca, który zatrzymał się w celu skorzystania z toalety, jest potencjalnym klientem każdej z pozostałych usług dostępnych na terenie obiektu.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Paliwa na autostradzie to jedynie dodatek

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.177.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!