- Pandemia spowodowała, że projekty inwestycyjne zostały zamrożone. Ten temat pewnie wróci za 2-3 lata, kiedy wrócą trendy wzrostowe - prognozuje w rozmowie z WNP.PL Piotr Kaczor, prezes grupy Avia Prime wyspecjalizowanej w naziemnej obsłudze technicznej samolotów. Inwestycyjne odbicie wzmocni to, że nowoczesne samoloty są przyjazne środowisku i dużo bardziej oszczędne.
- Jedna z największych w Europie firm od naziemnej obsługi technicznej samolotów szuka nowych rynków i utrzymuje, a nawet rozbudowuje potencjał.
- W latach 2013-2018 wzrost emisji gazów cieplarnianych w lotnictwie wyniósł aż 32 proc. Jeszcze przed wybuchem pandemii Komisja Europejska zapowiedziała podatkowe sankcje wobec branży.
- Ostatni rok to jednak regres inwestycyjny w branży. Jeśli ktoś wydaje pieniądze, to nie na finalizację zakupu nowoczesnych samolotów, a na remont, który stawia na nogi dawno zużyte maszyny.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl