W dobiegającej końca perspektywie finansowej Unii Europejskiej 2014-2020 na rozwój transportu kolejowego przeznaczono ponad 37 mld zł. Zmiany na polskiej kolei są widoczne gołym okiem, tak pod względem linii, jak i taboru. Nic więc dziwnego, że jedno z najważniejszych pytań, jakie zadaje dziś sobie branża kolejowa, dotyczy unijnych wydatków od roku 2021.
- COVID-19 wywrócił do góry nogami terminarz unijnych negocjacji, które powinny się właśnie teraz kończyć. Priorytetem Komisji Europejskiej z oczywistych względów stało się ratowanie gospodarki.
- To i owo można można jednak powiedzieć. Nie należy zakładać, że Unia wyrzuci do kosza wszystkie dotychczasowe ustalenia dotyczące nakładów na kolejnictwo w latach 2021-2027.
- W piątek 19 czerwca szefowie unijnych państw i rządów mają się zająć nowym unijnym budżetem.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl