Pandemiczna "premia" e-commerce jest pewna. Twarde dane

Pandemiczna "premia" e-commerce jest pewna. Twarde dane
Czynniki wpływające na migrację klientów do internetu są różne, ale głównie chodzi o wygodę i niższą cenę. Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 05-05-2021 18:53

Wzrost zainteresowania kupowaniem przez internet utrzyma się po ustaniu pandemii. Prognozowano to już wcześniej, ale teraz potwierdziły to badania zlecone przez UPS, a przeprowadzone na bardzo dużej próbie ponad 10 tys. Europejczyków, w tym Polaków.

  • Wzrost rynku e-commrece wynikający ze zmiany zachowań ludzi pod wpływem koronawirusa wyniesie 5 pkt proc. - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę YouGov.
  • Największą zmianę odnotowano w Wielkiej Brytanii, gdzie odsetek deklarujących robienie "wszystkich" lub "większości" zakupów online wzrósł z 15 do 25 proc.
  • Najmniejsze zainteresowanie "przejściem" na e-commerce odnotowano w Polsce i Niemczech.
Odsetek nabywców, którzy deklarują zamiar robienia „wszystkich” lub „większości” zakupów online wzrósł z 10 proc. przed pandemią (w jej szczycie było to 33 proc.) do 15 proc., gdy się skończy. „Premia” rynku e-commrece wynikająca ze zmiany zachowań ludzi pod wpływem koronawirusa wyniesie więc 5 pkt. proc.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pandemiczna "premia" e-commerce jest pewna. Twarde dane

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.24.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!