Pesa finiszuje z modernizacją pociągów dla PKP Intercity

Pesa finiszuje z modernizacją pociągów dla PKP Intercity
Dostawa wszystkich 14 zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych nastąpi w ciągu czterech lat od podpisania umowy, czyli do czerwca 2023 r. fot. mat. pras.

Dobiega końca modernizacja pierwszych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74, którą dla PKP Intercity realizuje konsorcjum spółek ZNTK "Mińsk Mazowiecki" i Pesa Bydgoszcz - poinformował we wtorek w komunikacie Piotr Mazurek z Pesy.

  • Pojazdy, które zostaną unowocześnione, zaczną wozić pasażerów w drugiej połowie roku.
  • PKP Intercity w czerwcu 2019 r. podpisało z konsorcjum spółek Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki" i Pesa Bydgoszcz umowę na modernizację 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74.
  • Wartość kontraktu wynosi 274,8 mln zł brutto. Obecnie pierwszy z pojazdów przechodzi wewnętrzne testy, a drugi jest w fazie lakierowania i zabudowy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Pesa finiszuje z modernizacją pociągów dla PKP Intercity

  • Akcjonariusz 2021-03-04 18:10:37
    Brawo ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • Jarosław 2021-03-04 10:01:44
    Korzystam z przewozów w Intercity zarówno w 1 klasie i w 2....w pierwszej klasie brak regulacji odchylenia oparcia siedzenia do pozycji półleżącej uważam za skandal ,za te pieniądze transport kolejowy pierwszej klasy nie oferuje należytego komfortu na trasach dalekobieżnych do ok 5 godzin jazdy i dalej.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.197.111.121
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!