PKP Cargo przyjmuje zlecenia elektronicznie

PKP Cargo uruchomiło system elektronicznego listu przewozowego, który pozwala zlecić usługę przez przeglądarkę internetową.

Jest to pierwszy krok do zastąpienia w przyszłości papierowej dokumentacji przewozowej i około przewozowej wersją elektroniczną, informuje zarząd.

Jak podkreśla, wdrożenie tej formy kontaktu z klientami spółki pozwoli im zaoszczędzić czas i ograniczyć koszty. Docelowo ma to znacząco poprawić szybką wymianę informacji związanych z całym procesem przewozu.

Aplikacja do obsługi elektronicznego listu przewozowego została przygotowana na specjalnie utworzonym portalu klienta, który będzie rozwijany i w przyszłości posłuży klientom do korzystania z innych usług elektronicznych, które będą sukcesywnie wprowadzane jak np. zamówienie na wagony czy e-faktura. Portal docelowo będzie spełniać rolę integratora elektronicznych usług PKP Cargo oferowanych klientom.

W kolejnym etapie system będzie obsługiwać również przesyłki międzynarodowe w komunikacji CIM. Spółka planuje też udostępnić klientom możliwość wymiany kolejnych elektronicznych dokumentów związanych z procesem przewozowym i około przewozowym.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PKP Cargo przyjmuje zlecenia elektronicznie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.197.197.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!