PARTNERZY PORTALU

PKP Intercity liczy na wzrost liczby pasażerów i lokomotywy hybrydowe

PKP Intercity liczy na wzrost liczby pasażerów i lokomotywy hybrydowe
Pociągi PKP Intercity mają mieć coraz więcej nowoczesnych wagonów Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: WNP.PL (Paweł Szygulski)
  • Dodano: 30-11-2018 06:00

PKP Intercity jest gotowe na zakup większej liczby lokomotyw spalinowo-elektrycznych, które będą zdolne do płynnych przejazdów między szlakami zelektryfikowanymi i niezelektryfikowanymi - wynika z wypowiedzi dla portalu WNP.PL Marka Chraniuka, prezesa PKP Intercity.

PKP Intercity realizuje duży program modernizacji własnego taboru. Przewoźnik stawia sobie w tym względzie konkretne cele na najbliższe pięć lat.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (7)

Do artykułu: PKP Intercity liczy na wzrost liczby pasażerów i lokomotywy hybrydowe

  • WIESLAW 2018-12-02 18:30:23
    By zwiekszyc efektywnosc posiadanych Pendolino, proponuje by InerCity, wykonaly dwie decyzje Wiekszosc skierowac na trase Katowice/Krakow - Warszawa - Gdansk z wycofaniem postojow w Gdansku Wrzeszcz i Oliwa, jedynie porane i wieczorne kursy wydluzyc do Kolobrzegu, Rzeszowa, Bielsko Bialej , Jeleniej Gory ale przez Wroclaw - Katowice Nalezy rozwazyc celowosc dolozenia jednego wagonu 1/2 kl do kazdego skladu Kolejna propozycja jest zamowienie w polskiej firmie podobnych skladow z max predkoscia 200 km/h w iosci ca 40 zestawow do szybkiej obslugi tras; Warszawa - Poznan -Szczecin/Berlin Szczecin - Poznan - Wroclaw - Katowice - Krakow Gdansk - Bydgoszcz - Poznan - Wroclaw Bydgoszcz - Warszawa - Lublin Bialystok - Warszawa - Lodz Warszawa - Lodz - Kalisz - Wroclaw
  • Wojciech 2018-11-30 15:58:38
    A czy w informacji w wagonach Pendolino nie jest mowa o 95% nowych składów? 80%? To znaczy że co piąty z nas pojedzie latem bez klimatyzacji. I oczywiście klasa pociągu nie będzie miała znaczenia i stare wagony i składy będą się pojawiać losowo. Tu spółka IC nie ma żadnych zachamowan, bo w tym roku pokazali ze można pojechać starym składem w cenie Pendolino. Jak się komuś nie podobało mógł złożyć reklamację.
  • Wojtek 2018-11-30 15:26:41
    Jak na razie IC skutecznie utrudni od grudnia dojazd z Pomorza Środkowego do Warszawy. O, w miarę rozsądnej, porze do stolicy można będzie dotrzeć jedynie zdecydowanie za drogim ED250, czyli tramwajem międzymiastowym.
  • Andriey 2018-11-30 13:10:21
    Póki co to poznajemy PKPIC po spóźnieniach. Nie ma chyba składu przejeżdżajacego przez stolice Polski, który nie byłby spoźniony. I po czym jeszcze poznajemy tę spółkę? Po tym, że w systemie sprzedaży www pozastawiała pułapki na klientów, by więcej płacili za połaczenia. A to kilometrówka sie nie zgadza, a to wbita jest inna cena. Sam słyszałem klienta, który probował wyjaśnić taką sytuację z konduktorem. I co powiedzial konduktor? Trzeba bylo nie kupować skoro się panu cena nie podobała. Klient na to, że jest zawyżona liczba kilometrow na bilecie. Konduktor odpowiedział, że klient sam decyduje, czy płaci, czy nie, a skoro widział że jest bląd, to znaczy że sie na takie warunki zgodził. Lepiej wiec niech nie planują, tylko zaczną wprowadzać spowiedż pasażerów. To podobno uspokaja.
  • Marek 2018-11-30 12:37:23
    Otrzymałem skierowanie sanatoryjne do Krynicy Zdroju. Dojazd coraz gorszy z centrum Polski. Pendolino (ICP) 2h15 min centralną magistralą kolejową do Krakowa a później 3,5 h z Krakowa do KZ autobusem. W Krynicy Zdroju dworzec nieczynny. Cała komunikacja sprowadza się do autobusów. PKP lokalne gorsze niż za czasów PRL-u. 4 połączenia na cały kraj.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!