PARTNERZY PORTALU

PKP Intercity ofiarą własnego sukcesu?

PKP Intercity ofiarą własnego sukcesu?
Przewoźnik realizuje duży program inwestycji w tabor, ale potrzeby okresowo wyprzedzają efekty tych inwestycji Fot. PKP IC
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Piotr Stefaniak
  • Dodano: 08-08-2019 20:00

Rubrykę „Dostępność sprzedaży na pociągi krajowe” w zakładce „Komunikaty” na stronie internetowej PKP Intercity czyta się jak doniesienia z frontu walki. Co dzień przewoźnik informuje o wstrzymaniu sprzedaży biletów, bo wyłącza wagon ze uruchamianego składu, w tym przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością lub o braku wagonu bufetowego, albo wstrzymuje wręcz kursowanie całych pociągów. Są też informacje, że „Została odblokowana sprzedaż na daty odjazdów…”. Co się dzieje w tym uporządkowanym biznesie, który od kilku lat znów odnosi sukcesy?

  • Pod datą 7 sierpnia przewoźnik zamieszcza informację, że tego dnia „jest wstrzymana sprzedaż biletów na daty odjazdu” m.in. w dniach od 1 do 3 września łącznie 15 pociągów.
  • Sieć kolejowa obecnie jest na tyle przejezdna, że wszystkie pociągi zaplanowane i zgłoszone do rozkładu jazdy mogą kursować bez przeszkód – poinformował WNP.PL rzecznik prasowy PKP PLK.
  • W tej sytuacji PKP Intercity traci wiarygodność jako rzetelny przewoźnik, budowaną w ostatnich latach – stwierdza Jakub Majewski, prezes fundacji ProKolej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (10)

Do artykułu: PKP Intercity ofiarą własnego sukcesu?

  • Assl 2019-08-10 10:36:26
    Ehh, jak to było fajnie kiedy ludzie nie chcieli korzystać z kolei. Brak klientów - brak problemu. Takie zasady panują w publicznych spółkach.
  • Jurek K 2019-08-09 15:54:25
    Trzeba oddac czesc tortu zydowskim PKSom....
  • rew 2019-08-09 11:28:14
    Rozwiązanie jest proste: czas skończyć z monopolem IC i wprowadzić więcej prywatnych przewoźników kolejowych. Niestety ministerstwo blokuje zmiany ze szkodą dla pasażerów.
  • artek 2019-08-09 10:59:57
    Ja podziękowałem kolei kilkanaście lat temu, gdy prawie całą podróż przestałem na korytarzu, pomimo wykupionej miejscówki. Na moim miejscu siedziała kobieta z dzieckiem, nie protestowała, gdy sprawdzałem jej bilet. A jak zwróciłem konduktorowi uwagę, to uciekł, rzucając na odchodnym, bym sprawę zgłosił w kasie. A miejscówkę musiałem wykupić obowiązkowo, bo kasjerka nie sprzedała by mi biletu. Tak się oszukuje klientów.
  • Tomek 2019-08-09 10:25:27
    "popyt zaczyna nie nadążać za podażą i ofertą" - z artykułu wynika coś zupełnie odwrotnego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.113.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!