PKP na gwałt potrzebuje wagonów, bo nie ma czym wozić surowców

PKP na gwałt potrzebuje wagonów, bo nie ma czym wozić surowców
PKP Cargo rozmawia o uruchomieniu produkcji wagonów w Gniewczynie Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 08-08-2022 16:28

PKP Cargo prowadzi rozmowy z nowymi partnerami w sprawie uruchomienia produkcji wagonów w Gniewczynie. W czerwcu 2022 roku wygasło porozumienie dotyczące partnerskiej współpracy z firmą Wagony Świdnica należącą do grupy Greenbrier. To palący temat, kolej nie ma bowiem wystarczającej liczby węglarek.  Eksperci alarmują, że nawet jeśli będziemy w stanie kupić węgiel na zimę, nie będziemy w stanie go przewieźć do odbiorców.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

- Jesteśmy w trakcie rozmów z partnerami odnośnie uruchomienia produkcji wagonów w Gniewczynie. Porozumienie z Greenbrier wygasło w czerwcu bieżącego roku. Mam nadzieję, że projekt najpóźniej w przyszłym roku zostanie finalnie dopięty - poinformował PAP Biznes prezes PKP Cargo Dariusz Seliga, nie ujawniając jednak nazw partnerów.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (13)

Do artykułu: PKP na gwałt potrzebuje wagonów, bo nie ma czym wozić surowców

  • Martt 2022-08-11 07:07:10
    Nie ma weglarek bo zezlomowali....co chcą wozić skoro niby węgla nie ma? Wszystko dka Ukrow. Państwo palcem na wodzie pisane. Druga ukraina poziom korupcji i niekompetencji na podobnym poziomie
  • Zależy quo vadis. 2022-08-10 15:05:15
    To w końcu PKP potrzebuje tych wagonów na gwałt, czy do celów transportowych, bo jest zasadnicza różnica pomiędzy komfortową salonką, a wagonem towarowym np. bydlęcym. Jest też wielka różnica w cenach biletów i komforcie podróżowania oczywiście, no i w końcowym celu podróży!
  • Biatel 2022-08-09 15:50:20
    A jak był węgiel ze wschodu to czym wozili?
  • Ridol 2022-08-09 10:31:47
    Na szczęście jest sporo prywatnych przewoźników kolejowych którzy chętnie będą wozić węgiel.
  • Kierowca Cargo 2022-08-09 06:24:46
    W Cargo niech zaczną (...) niepotrzebnych pracowników, bydło taką hałabałe robi że to szok. Pracownicy biurowi jak zawsze najmądrzejsi, siedzą i czepiają się o źle narysowanął kropkę... Sam debil w tej firmie. Tyle mistrzów porobionych, a jak przychodzi jakaś ważna decyzja to zawsze potrafią ją zjebać i zwalić winę na pracownika. Brakuje im wagonów, ale jak Gniewczyne kupowali to takiego bólu nie mieli.... Kasa wiadomo musiała w łapę iść bo po co kupować coś czego i tak się nie będzie używać???? Jaki sens ? Tylko żeby kasę przejebać a na pracownikach FIZYCZNYCH robić oszczędności. (...) nam z wypłaty covidowe, a ludzie polasili się na marne 400 zł do grupy ... WSTYD
    • Lord Farkład 2022-08-09 10:48:56
      A komentarze to pan kierowca z lokomotywy pisze? Jak tam nieefektywny w tym tygodniu?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.210.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!