LOT Polish Airlines, a po rebrandingu: LOT Airlines, powinna być rentowną spółką, która ma działać w obszarach dotychczas źle lub w ogóle niezagospodarowanych przez PLL LOT. O kanibalizowaniu się narodowych przewoźników nie ma być mowy. O to zadba "nadzór" - Polska Grupa Lotnicza, która będzie zarządzała tymi dwoma liniami lotniczymi.
- O podniebnych planach tych dwóch spółek Skarbu Państwa opowiada nam Maciej Małecki, wiceminister aktywów państwowych.
- W „Rządowej ławie” tłumaczy różnice w relacjach między tymi firmami, a tym samym - jak funkcjonowały kiedyś równolegle Eurolot i LOT.
- W rozmowie także o dokonanym właśnie teraz formalnym zwiększeniu - do 70 proc. - udziałów państwa w PLL LOT i wymuszonym przez Komisję Europejską 7-letnim procesie „pozbywania się” tych akcji.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl