Poczta Polska sprzedała 100 tys. znaczków przez Internet

Poczta Polska sprzedała 100 tys. znaczków przez Internet
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (WGK)
  • Dodano: 13-12-2013 14:28

Wystarczył miesiąc działania Envelo.pl - platformy internetowej Poczty Polskiej, by sprzedaż tzw. neoznaczków przekroczyła 100 tysięcy.

Envelo to jeden z efektów modernizacji usług pocztowych. Marka reprezentowana przez serwis envelo.pl integruje pocztowe usługi elektroniczne. Platforma na razie oferuje trzy usługi: neoznaczki, neolisty i neokartki. W pierwszym przypadku można wybrać nominał znaczków, dobrać grafikę, wydrukować całość na kopercie lub w postacie arkusza. To duże ułatwienie dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mają umów z operatorami pocztowymi – dzięki Internetowi nie trzeba odwiedzać placówki pocztowej.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poczta Polska sprzedała 100 tys. znaczków przez Internet

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.138.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!