PARTNERZY PORTALU

Prezes Ryanaira ostro: Nie zamierzamy być na łasce polskiego monopolisty

Cała radość płynąca z pobierania opłat za bagaż podręczny to skuteczna zmiana przyzwyczajeń naszych klientów – mówi szczerze Michael O'Leary Fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Sierak
  • Dodano: 05-09-2019 06:02

Własny handling (obsługa naziemna - red.), linia czarterowa pod nowym brandem i kolejnych 11 samolotów bazowanych w naszym kraju to w skrócie plany Ryanaira w Polsce na najbliższe miesiące.  Z Michaelem O'Learym, prezesem Ryanair Group, rozmawiamy o rozwoju firmy i o tym, kto szybciej może się wykrwawić.



- Starcia z Wizz Airem mieliśmy już  wcześniej. I zawsze wychodziliśmy z nich zwycięsko. Wygrywamy po prostu niższymi kosztami przelotów. Trzeba dodać, że taka rywalizacja jest dobra dla całego rynku - tak komentuje O'Leary otwartą już rywalizację z węgierskim przewoźnikiem o polskiego klienta.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

KOMENTARZE (7)

Do artykułu: Prezes Ryanaira ostro: Nie zamierzamy być na łasce polskiego monopolisty

  • WIESLAW NOWAK 2019-09-06 09:52:18
    Dziwie sie ze przy tak promowanym sukcesie LOTu, linie nisko kosztowe osiągają w Polsce tak duży sukces operacyjny Jaki jest powód ze LOT jako narodowy przewoźnik nie może osiągnąc takiej dynamiki wzrostu jak konkurencja, klasując sie na 3 miejscu w Polsce Być może przyczyna leży w mentalności polskiego pasażera, dla którego najważniejsza jest cena, akceptując każdy poziom usługi, bo to i tak wygodniej niż podróż furmanką Uderzające sa liczby, kiedy obca firma ma 35 samolotów B737 zbazowanych w Polsce, a nastepna też zagraniczna ponad 20 samolotów A321, dla 200 - 230 pasażerów LOT nie będzie konkurencyjny cenowo i kosztowo, opierając swoją działaność europejską na samolotach 80 -110 miejscowych, bo tych 180 miejscowych jest kilkanaście procent w grupie samolotów średniego i bliskiego dystansu Panie Prezesie jak długo LOT będzie pasywny w zakresie lotów europejskich i blisko europejskich Co i kto panu przeszkadza w rozwoju siatki połączeń i wprowadzeniu większej ilości B737 na obciążonych trasach Może czas by rozważyć współprace z europejskim producentem A321 neo, jako alternatywę dla B737 Max Czy az tak wielkie mamy upusty dla zakupów od amerykanów, ze nie ma sensu wsółpracować z eropejczykami, Czy to tylko kosztowna decyzja polityczna, jak przed lat ze ZSRR, z jedynym słusznym sojusznikiem
  • Mateusz 2019-09-05 11:36:36
    Gratulacje, że udało Wam się namówić tego Pana na wywiad. Zwykle jest on bardzo zabieganym człowiekiem, nie mając na nic czasu. Tymbardziej nie udziela on byle komu wywiadów. Szacun!!!
  • Jędrek 2019-09-05 10:32:34
    Z tym bagażem podręcznym w tanich liniach to masakra jakaś: pasażerowie biorą tyle bagażu do kabiny ile mogą unieść a potem dopychają schowki na siłę bo się bagaże nie mieszczą. Bezpieczne to nie jest ..
  • Przemo 2019-09-05 08:40:42
    Parafrazująć: Polaczki w waszym bantustanie macie płacić słono i siedzieć cicho!
  • ja 2019-09-05 08:30:24
    My na zachodzie musimy grać według ich reguł gry i nikt nad nami nie płacze. Więc oni niech akceptują nasze warunki albo spadają na drzewo.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!