Sposoby PKP na zimę: smarowanie trakcji, podgrzewanie rozjazdów

Sposoby PKP na zimę: smarowanie trakcji, podgrzewanie rozjazdów
Adobe Stock

Pod względem organizacyjnym i profilaktycznym, spółki grupy PKP SA są dobrze przygotowane do zimy, jeszcze lepiej, niż w ocenionym na „4+” minionym roku, zapewniają ich przedstawiciele.

Ale zawsze może pęknąć najsłabsze ogniwo, czyli elementy w wagonach pasażerskich. Mróz wykaże, że nieszczelne są fartuchy gumowe i drzwi albo zamarzają, albo nie dają się otworzyć. Mogą być „zamarznięte kible”, jak powiedziała w jednym z wywiadów nowa minister transportu, Elżbieta Bieńkowska.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sposoby PKP na zimę: smarowanie trakcji, podgrzewanie rozjazdów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.127.73
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!