Transport na Wschód może być alternatywą dla kierunków zachodnich

Transport na Wschód może być alternatywą dla kierunków zachodnich
Gruzja to dziś dla przewoźników drogowych z Polski jeden z najważniejszych kierunków na Wschodzie. Fot. Shutterstock.com

- Niektórzy obawiają się, że gdy pojadą na Wschód, to będą dniami stali na granicy, zmuszeni do płacenia łapówek albo że będzie się żądać od nich opłaty za przejazd np. po moście. Słyszę o tym na co dzień i przyznaję, że rwę włosy z głowy... Być może kiedyś się takie sytuacje zdarzały, ale nie częściej niż w Unii Europejskiej. Ryzyko, jeśli chodzi o przestępczość, jest mniej więcej takie samo w przypadku obu kierunków - mówi Bartłomiej Łapiński, dyrektor zarządzający Raben East.

  • Większość młodszych pracowników TSL nie pamięta, że Polska nie była w Unii - mówi Bartłomiej Łapiński, dyrektor zarządzający Raben East.
  • Wschód jest bardziej wymagający niż Unia. Przede wszystkim trzeba mieć dużą dozę cierpliwości, czas płynie tam w trochę inny sposób niż na Zachodzie - wskazuje.
  • Jeśli jednak przewoźnik jest na to przygotowany, to jazda na Wschód może być przyjemna, a przede wszystkim zyskowna - ocenia.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Transport na Wschód może być alternatywą dla kierunków zachodnich

  • Bolo 2020-12-16 13:09:57
    autor artykułu - KOLEJNY ZNAWCA TEMATU...? ...zalecam - PRZED NAPISANIEM artykułu na temat transportu na wschód, zapoznać się ze specyfiką transportu drogowego właśnie na "wschód". Bo wschód, to nie dziki zachód, że każdy pojedzie. A żeby pojechać zarobkowo na wschód, trzeba mieć kilka, ważnych i trudnych do zdobycia dokumentów "ZEZWOLEŃ" na tranzyt przez BY--> RUS--> itd. lub docelowych. O zezwoleniach "kraje trzecie" nie wspomnę, o które od kilkunastu lat, co roku jest walka z Rosją. I z przykrością trzeba stwierdzić, że po mimo ogłaszanych, co rocznych sukcesów negocjacyjnych polskich "TWARDYCH NEGOCJATORÓW"... dostają od Rosji kolejnego kopniaka - zmniejszenia limitu zezwoleń. Przykre...
  • Ania 2020-12-15 22:11:35
    5500 km do Tiblisi z Warszawy w dwie strony, jakim cudem taki kurs jest opłacalny, jeżeli koleją będzie 100 x taniej ?
  • LLU 2020-12-15 08:28:44
    a siewniki z pod Łukowa montowali w Łodzi zbiorniki w tandemie 1500 litrów i hajda na Moskwę , celnik 100$ reszta to czysty zysk auta po 60 tys. zwracały się w 2 miesiące :-))

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.117.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!