Do końca 2022 roku wartość globalnego handlu pomiędzy firmami ma wzrosnąć o 30 proc. w porównaniu z rokiem 2020, osiągając poziom 35 bilionów dolarów. Aż 70 proc. Europejczyków kupujących online wybiera zagraniczne e-sklepy. Jednocześnie szybko rośnie sprzedaż internetowa – według prognoz, już w 2023 roku globalna wartość e-commerce może wynieść aż 6,5 biliona dolarów. To ostatni moment, by lotnicze cargo pod względem technologicznym zbliżyło się do klientów, dla których na co dzień transportuje ładunki...
- Jaki będzie 2022 rok dla branży? O przyszłość tego segmentu rynku zapytaliśmy szefów polskich oddziałów DHL Express, Lufthansy Cargo oraz R-BAG.
- Od lutego wejdzie w życie Pakiet Mobilności regulujący stawki wynagrodzenia dla kierowców. W efekcie wzrosną ceny usług transportowych drogą naziemną, a to bezpośrednio przełoży się na ceny lotniczego frachtu.
- Chociaż świat B2B już wcześniej wchodził do sfery cyfrowej, pandemia przyspieszyła ten proces. To oznacza, że transakcje pomiędzy biznesem coraz powszechniej opierają się na komunikacji elektronicznej i mniej zależą od tradycyjnej sprzedaży.