Voicebot Mat rozmawia z klientami InPostu

Voicebot Mat rozmawia z klientami InPostu
InPost stawia na obsługę klientów przez Voicebota Mata Fot. Orso/Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Wojciech Żurawski
    Wojciech Żurawski
  • Dodano: 19-01-2022 11:32

InPost uruchomił system Voicebot o imieniu Mat. Jest to zaawansowana platforma systemowa rozpoznająca, z jaką sprawą zgłasza się klient i udzielająca odpowiedzi na zadawane pytania. Przekłada się to na  lepszą i szybszą  obsługę rosnącej liczby przesyłek.

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
Voicebot o imieniu Mat podczas intensywnego treningu zdobył wiele kompetencji, które są obecnie wykorzystywane przy okazji bezpośredniego kontaktu z klientem InPostu. Dla przykładu ekspresowo weryfikuje paczki przypisane do numeru z którego dzwoni klient, Mat pomaga gdy padają pytania od nadawcy i odbiorcy paczki. Podawany jest także status przesyłki, przypomnienie dotyczy wskazanej lokalizacji paczkomatu. W sytuacji gdy dzwoniący nie ma  jeszcze zainstalowanej aplikacji InPost wysyła  SMS z kodem odbioru. 

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Voicebot Mat rozmawia z klientami InPostu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.207.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!