W 2020 r. DPD Polska obsłużyło o 40 mln paczek więcej niż rok wcześniej. Wzrost był bezprecedensowy i wyniósł prawie 25 proc. O pracy firmy kurierskiej w czasie pandemii, o ludziach, kosztach, cenach mówi Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska. Rozmawiamy także o planach na rok 2021 i kolejne lata.
- Marże są podobne albo trochę niższe niż przed pandemią. Nie zaobserwowaliśmy ponadnormatywnych zysków. Oczywiście one są, ale proporcjonalne do wzrostu wolumenu. Nie jest tak, że zarabiamy na pandemii - mówi Rafał Nawłoka.
- Wzrost skali zakupów przez internet, który nastąpił w 2020 r. skokowo, powinien się utrwalić - odpowiada ostrożnie na pytanie o prognozę dla rynku.
- Przychodzą do nas kandydaci różnych profesji, zwłaszcza teraz. Zawód kuriera jest ciekawy sam w sobie. Nie dziwię się ludziom, że szukając dla siebie czegoś czasowego, biorą się za taką pracę - komentuje.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl