Ważny warszawski dworzec kolejowy rozbudowywany

Ważny warszawski dworzec kolejowy rozbudowywany
Dostęp do peronu nr 4 zapewniają zamontowane ruchome schody Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: bad
  • Dodano: 25-01-2021 22:23

Trwa przebudowa stacji Warszawa Gdańska. Podróżni mogą już korzystać z peronu nr 4 i schodów ruchomych. Gotowe są konstrukcje dwóch nowych kładek, które ułatwią dojście na stację. W połowie roku podróżni będą korzystać z nowych rozwiązań wprowadzanych na tej stacji – podają PKP Polskie Linie Kolejowe.

Jak czytamy w komunikacie PKP PLK, dostęp do peronu nr 4 zapewniają zamontowane ruchome schody. Wykonawca przeniósł się z robotami na peron numer 3, w dalszej kolejności prowadzone będą prace na peronie numer 2. Komunikację na stacji ułatwią schody ruchome. Obecnie zapewnione jest tymczasowe oznakowane i bezpieczne dojście do pociągów.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Ważny warszawski dworzec kolejowy rozbudowywany

  • wiesław 2021-01-26 19:06:56
    Władze stolicy i decydenci z PKP, przed laty, remontując 6 km linię obwodową z Gdańskiej do Zachodniej za 400 milionów zł, zaniechali wybudowanie niezbędnego 400 m łącznika jedno torowego do zespołu peronów w st Zachodnia, oraz nowego 200 m peronu, i dalej 1 km toru do reaktywowanej st Główna przy pl Zawiszy Gdyby to wykonano, pozwoliło by to na wytrasowanie połączenia Głowna - Zachodnia - Gdańska - Wschodnia, szczególnie niezbędnego przy remoncie i zamknięciu trasy średnicowej Tymczasem podróżnym zafundowano spacerek 300 m w mrozie czy deszczu, miedzy peronem nr 8, a st Zachodnia Ale kogo to obchodzi niedola i niewygoda pasażerów Można było stworzyć tzw. naziemne metro linii obwodowej śródmiejsko - praskiej, dla wygody wielu mieszkańców zachodnich, północnych dzielnic stolicy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.251.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!